دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ |۲۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 1, 2024
مدیر حوزه علمیه کردستان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رنجبر گفت: امروز کار رسانه‌ای بسیار مهم است، بنابراین باید در همه پیام رسان‌ها فعال باشیم و تنها به یک جبهه اکتفاء نکنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان جلسه هم اندیشی طلاب، مبلغین، مبلیغات طرح امین و فضلای شهرستان قروه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نادر رنجبر مدیر حوزه علمیه استان کردستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبر در این جلسه اظهار داشت: در شرایط فعلی، یکی از حساس‌ترین برهه‌های انقلاب را سپری می‌کنیم.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: انتخابات پیش رو یکی از مسایلی است که باید نسبت بدان توجه کافی شود و اگر نسبت به آن بی‌تفاوت باشیم، جامعه دچار مشکلات بسیاری می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه از ظرفیتی که در بین روحانیون و طلاب وجود دارد در این ایام باید به نحو احسن استفاده شود، ابراز کرد: ان‌شاء‌الله در چنین جلساتی بتوانیم برای نظام و انقلاب قدم‌های خوبی برداریم.

حجت الاسلام و المسلمین رنجبر، خاطرنشان کرد: هر زمانی که روحانیت در چنین شرایطی ورود پیدا کرده، توانسته موفقیت‌هایی کسب کند و امروز نیز باید دست در دست هم بگذاریم و قدم اساسی را برداریم.

وی عنوان کرد: امروز کار رسانه‌ای بسیار مهم است، بنابراین باید در همه پیام رسان‌ها فعال باشیم و تنها به یک جبهه اکتفاء نکنیم.

مدیر حوزه علمیه کردستان با اشاره به اینکه در بحث تولید محتوا باید کارگروهی تشکیل شود، اظهار کرد: تولید محتوا بسیاری از مشکلات را حل می‌کند و این وظیفه ماست که تلاش کنیم و از فرصت‌ها به نحو احسن استفاده ببریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha