دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ |۲۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 1, 2024
2

حوزه/ رئیس نهاد هیئات و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی بر لزوم قدردانی و قدرشناسی از بابت حضور و فعالیت بانوان فعال فرهنگی به خصوص با محوریت هیئات تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام مجتبی باباخانی طی سخنانی در همایش جهاد روایت بانوان که در سالن همایش های صداوسیما برگزار شد، با اشاره به اهمیت نقش آفرینی بانوان متدین و انقلابی در عرصه های فرهنگی و اجتماعی کشور ابراز داشت: یک نگاه جدیدی باید در فضای فرهنگی کشور رقم بخورد تا نقش ممتاز بانوان در پیشرانی حوزه فرهنگ مشخص شود؛ نقش بزرگی در پیش برد فرهنگ بر دوش شما بانوان است.

وی همچنین افزود: شما بانوان فعال رسانه‌ای هیأت تنها بخشی از بانوان فعال فرهنگی کشور محسوب می‌شوید و جمع بسیار بزرگ‌تری در سطح کشور فعال هستند؛ متأسفانه در سیاست گذاری ها کمتر به این مهم توجه می‌شود و امید است که این جلسه مقدمه‌ای باشد تا همه مسؤولان کشور موانع فعالیت دو چندان جریان تبلیغی بانوان برداشته شود.

حجت الاسلام باباخانی بیان داشت: شهید مطهری در زمینه نقش بانوان می‌فرماید تفاوت بین قیام ۴۲ و ۵۷ در نقش آفرینی بانوان بود؛ این بانوان بودند که توانستند انقلاب اسلامی را به ثمر برسانند، دفاع مقدس را اداره کنند و در همه صحنه‌هایی که ایران و انقلاب به مشکل خورد این بانوان بودند که نقشی بی بدیل کشور را آرام کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha