سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ |۲۵ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 2, 2024
تصاویر/آیین افتتاح دفتر مجمع خطبا اصحاب و الصاحب در قم

حجت الاسلام عباسی گفت: الآن چشم همه دنیا به این است که چه کسی در ایران رئیس جمهور می شود و ما نیز بایستی تمام تلاش خود را بکنیم تا بهترین فرد بر کرسی ریاست جمهوری بنشیند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام عباسی، دبیر مجمع خطباء اصحاب الصاحب در مراسم افتتاحیه دفتر این مجمع پیرامون اهمیت افتتاحیه این مجمع گفت: خوشبختانه در حوزه علمیه هویت فردی بسیار قوی است، اما ما بنا داریم با تأسیس این مجموعه، هویت جمعی که متأسفانه از ضعف رنج می‌برد را تقویت کنیم، چرا که هویت جمعی برای نشر و توسعه کارها و نفوذ جدی در مخاطب بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: ما از جلسات، گعده‌ها و محضر بزرگان شروع کردیم و بعد رسیدیم به نقطه‌زنی‌هایی در موضوعات مهم مربوط به دین و انقلاب اسلامی که در موضوعات مختلف مانند طوفان الأقصی، ماجرای حمله به زائران مزار شهید سلیمانی در کرمان، طرح نور و شهادت شهدای جمهور به تولید محتواهای لازم و مناسب برای مبلغان پرداختیم.

حجت الاسلام عباسی با اشاره به عامه پسند بودن محتوای تولید شده برای هیئت‌های مذهبی خاطرنشان کرد: ما در مقابل اعتراضات بعضی افراد در بعضی هیئت‌ها که می‌گویند حرف‌های سیاسی نزنید به تولید شیوه‌ای از مطالب پرداختیم که مطالب سیاسی به صورت عریان مطرح نشود، بلکه شیوه بیان به گونه‌ای باشد که در هیئت‌ها بتوان از آن‌ها استفاده کرد.

دبیر مجمع خطباء اصحاب الصاحب با اشاره به ایام انتخابات ریاست جمهوری ابراز داشت: الآن چشم همه دنیا به این است که چه کسی در ایران رئیس جمهور می شود و ما نیز بایستی تمام تلاش خود را بکنیم تا بهترین فرد بر کرسی ریاست جمهوری بنشیند و قطعاً تأثیرات این انتخاب در کشور، منطقه و بین الملل خود را نشان خواهد داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha