سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ |۲۵ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 2, 2024
کد خبر: 1167623
۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷
زرندیه

حوزه/ انتخابات مظهر خداباوری است چون تکلیف و وظیفه است. وظیفه ما است که در سرنوشت کشور دخالت کنیم و تک تک آحاد ملت این تکلیف را دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، خانم مریم خدادادی مدیر مدرسه علمیه کوثر زرندیه در یادداشتی آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات یک حماسه و از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است. انتخابات مظهر خداباوری است چون تکلیف و وظیفه ما است. وظیفه ما است که در سرنوشت کشور دخالت کنیم تک تک آحاد ملت این تکلیف را دارند.

انتخابات مظهر مردم باوری است زیرا مردم هستند که مسئولان کشور را به این وسیله انتخاب می‌کنند. انتخابات هم مظهر خداباوری است هم مظهر مردم باوری است. هم مظهر خودباوری است.(سخنان مقام معظم رهبری دامت توفیقاته در ۱۳۹۲/۳/۱۴)

ما کانَ لِأَهْلِ الْمَدِینَةِ وَ مَنْ حَوْلَهُمْ مِنَ الْأَعْرابِ أَنْ یَتَخَلَّفُوا عَنْ رَسُولِ اللَّهِ وَ لا یَرْغَبُوا بِأَنْفُسِهِمْ عَنْ نَفْسِهِ ذلِکَ بِأَنَّهُمْ لا یُصِیبُهُمْ ظَمَأٌ وَ لا نَصَبٌ وَ لا مَخْمَصَةٌ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَ لا یَطَؤُنَ مَوْطِئاً یَغِیظُ الْکُفَّارَ وَ لا یَنالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَیْلًا إِلَّا کُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صالِحٌ إِنَّ اللَّهَ لا یُضِیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِینَ «120»

اهل مدینه و بادیه‌نشینان اطرافِ آنان، حقّ ندارند از (فرمانِ) رسول خدا تخلّف کنند و (به جبهه نروند و) جان‌های خود را از جان پیامبر عزیزتر بدانند. زیرا هیچ گونه تشنگی، رنج و گرسنگی در راه خدا به آنان نمی‌رسد و هیچ گامی در جایی که کافران را به خشم آورد برنمی‌دارند وهیچ چیزی از دشمن به آنان نمی‌رسد، مگر آنکه برای آنان به پاداش اینها عمل‌صالح نوشته می‌شود. قطعاً خداوند پاداش‌نیکوکاران را تباه نمی‌کند.

حضور در انتخابات دشمن را منزجر می کند به همین دلیل مطابق آیه ۱۲۰ سوره برائت در شمار اعمال صالح خواهد بود.

سیاست و برنامه دشمن به این است که کشور را به دیکتاتوری متهم کند در کشوری اسلامی که ولایت فقیه حکمرانی می‌کند مردم سالاری دینی جایگزین دیکتاتوری سایر حکومت‌هاست فلسفه برنامه ریزی دشمن در راستای عدم حضور ملت ایران در پای صندوق های رأی این است که نشان دهد مردم از نظام اسلامی منزجر هستند.

آحاد مردم با حضور در انتخابات و تلاش جهت انتخاب اصلح نشان خواهند داد که از وابستگی و عقب ماندگی و مستعمره شدن بیزارند و تا پای جان جهت استقلال و حفظ منافع کشور ایران اسلامی خواهند ماند ثابت خواهند کرد که یک ایرانی متعهد هستند و با نیت خالص جهت انجام وظیفه و تضمین آینده کشور وارد میدان انتخابات خواهند شد و با تاسی از وحی متقن ومطلق الهی نشان خواهند داد که مانند شهید سلیمانی هر ایرانی با رأی خود خاری در چشم دشمن خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha