چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
رهبر انقلاب و حاج قاسم سلیمانی

پایگاه بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با محکومیت هتک حرمت رهبر معظم انقلاب و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، خواستار رسیدگی قوه قضائیه به أین موضوع شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه پایگاه بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در محکومیت هتک حرمت رهبر معظم انقلاب و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
«وَلَئِنْ سَأَلْتَهُمْ لَیَقُولُنَّ إِنَّمَا کُنَّا نَخُوضُ وَنَلْعَبُ قُلْ أَبِاللَّهِ وَآیَاتِهِ وَرَسُولِهِ کُنْتُمْ تَسْتَهْزِئُونَ» (توبه /۶۵)

(ای پیامبر) و اگر [نسبت به اعمال ناهنجار و گفتار باطلشان] از آنان بازخواست کنی، قاطعانه می‌گویند: فقط شوخی وبازی کردیم! بگو: آیا خدا و آیات او و پیامبرش را مسخره می‌کردید؟!

مردم فهیم و بصیر ایران بعد از حضور آگاهانه خود در جمعه گذشته جهت انتخاب چهاردهمین رییس جمهور ایران اسلامی در حالی وارد مرحله دوم از انتخابات شدند که دوشنبه شب در برنامه مناظره بین دو نامزد راه یافته به این مرحله، شاهد برخی بداخلاقی‌ها، خودتحقیری‌ها و توهین‌هایی به ارزش‌های والای اسلام و انقلاب به ویژه حرمت شکنی نسبت به رهبر معظم انقلاب حفظه‌الله و سیدالشهدای مقاومت، شهید حاج قاسم عزیز از سوی یکی از نامزدهای انتخاباتی بودند.

امثال او باید بدانند با رهبری داهیانه رهبر عزیزمان بود که جمهوری اسلامی ایران در هجمه امواج سهمگین و سنگینی از مخالفت‌ها و توطئه‌ها در عرصه‌های مختلف به سلامت از کنار آن‌ها عبور کرد و با این وجود حرکت شتابنده ایران در حوزه‌های علم و فناوری، پزشکی، هوافضا، نظامی، نانو و … متوقف نگردید و این خلف صالح امام خمینی رضوان الله علیه بود که با راهبری حکیمانه و شجاعانه خود و همراه‌سازی مردم مومن و مقاوم ایران، انقلاب اسلامی را که بعد از رحلت امام عزیزمان با خطر افزایش التقاط، نفوذ و استحاله مواجه بود به سلامت به نزدیکی‌های قله پیشرفت و عزت رساند. حال که ایشان برای کاسبی رای به هر کلام سست و بی‌اساسی تمسک می‌جوید، خوب است به سخنان بیگانگان نظیرآقای کوفی عنان، دبیر کل سازمان ملل در ادوار گذشته نظری بیاندازد که چنین گفته «ایرانی ها و مسلمانان باید افتخار کنند که چنین رهبری دارند.» آری! عزت به دست خداست و بدست مخلوق نیست؛ «تُعِزُّ مَنْ تَشَاءُ وَتُذِلُّ مَنْ تَشَاءُ...» (آل عمران/ ۲۶)

اما حاج قاسم عزیز که تجلی باشکوه از تاریخ رشادت و ایستادگی در برابر ظلم و پژواک زیبای عدالت خواهی در اقصی نقاط جهان است، او فرماندهی بود که خار چشم دشمنان بود اما با این وجود دشمن بر او رشک می‌برد و حسرت داشتن او را می‌خورد؛ چنانچه اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید: «ژنرال قاسم سلیمانی دشمن من است ولی من برای او احترام ویژه ای قائل هستم.»

حاج قاسم نامی به بلندای تاریخ، اسطوره‌ایی برای همه عصرها و قرن هاست. حاج‌قاسم‌ را دخترکان زیر بمباران رژیم صهیونیستی و زنان و مردان در بند داعش بهتر از برخی می‌شناسند. او نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (حفظه‌الله) بود.

پایگاه بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه ضمن محکوم نمودن شدید اینگونه حرمت‌شکنی‌ها از مقامات قضایی درخواست دارد تا به وظیفه قانونی خود در قبال ناهنجاری‌های انتخاباتی عمل نموده و فضای حساس کشور را از این سم‌پراکنی‌ها صیانت نماید.


سه‌شنبه۱۲تیرماه ۱۴۰۳

پایگاه‌ بسیج‌ شهدای‌ روحانی مرکز مدیریت حوزه‌های‌ علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha