سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ |۲۵ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 2, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام اسکندری، گفت: تشکیل جبهه مقاومت در منطقه، یکی از اقدامات مهم و تاثیرگذار در مقابل جنایات اسرائیل است و امروز تقویت و حمایت از جبهه مقاومت، وظیفه هر انسان آزاده‌ای است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام میکائیل اسکندری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی امروز در نشست تخصصی تبیین جنایات آمریکا علیه حقوق بشر در تبریز، با بیان اینکه نقش آمریکا در تمام جنایات ضد حقوق بشر در دنیا غیر قابل انکار است، اظهار داشت: آمریکا در تمام جنایات ضدحقوق بشر در هر نقطه از دنیا نقش مستقیم و غیرمستقیم دارد.

حجت الاسلام اسکندری، با اشاره به مناسبت‌های هفته دوم تیرماه و شهادت و ترور جمعی از مردم و مسئولین نظام اسلامی در این هفته در سال‌های مختلف، یادآور شد: هر یک از حوادث هفته دوم تیرماه را که بازخوانی کنیم، به نقش و دخالت آمریکای جهانخوار در این حوادث پی می‌بریم.

وی، یادآور شد: ترور مقام معظم رهبری در ششم تیرماه، انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت الله بهشتی و یارانش در هفتم تیرماه، بمباران شیمیایی سردشت و شلیک به هواپیمای مسافری نمونه‌ای از حوادث هفته دوم تیرماه می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: تمام این حوادث با اطلاع کامل و دخالت آمریکایی‌ها به وقوع پیوسته و از همین رو ششم تا دوازدهم تیرماه با عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی نام گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، تشکیل جبهه مقاومت در منطقه را یکی از اقدامات مهم و تاثیرگذار در مقابل این جنایات توصیف کرد و یادآور شد: امروز تقویت و حمایت از جبهه مقاومت، وظیفه هر انسان آزاده‌ای است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha