چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
کد خبر: 1167808
۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹
جشنواره تخصصی شعر بحار

حوزه/ اولین جشنواره تخصصی شعر علامه محمدباقر مجلسی (ره) با عنوان "برساحل بحار" از سوی موسسه کلامنا برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام حسین منتظر مدیر موسسه کلامنا، ظهر امروز در نشست خبری افتتاح جشنواره شعر برساحل بحار گفت: یکی از سیاست های موسسه کلامنا تجلیل از مفاخر کلام و معاررف اهل بیت(علیهم السلام) است که تاکنون 5 نشست برگزار کرده است.

وی افزود: گرامیداشت علامه محمدرضا حکیمی، سالگرد مرحوم ایت الله العظمی صافی گلپایگانی، رونمایی از شرح جامعه کبیره حضرت آیت الله مرتضوی، رونمایی از موسوعه استاد سیدعلی شهرستانی و نشست های علمی در مشهد و تهران و گرامیداشت مرحوم کلینی با اکران مستند الکافی از جمله برنامه های این موسسه بوده است.

مدیر موسسه کلامنا اظهار داشت: این موسسه دینی سعی دارد با استفاده از ظرفیت هنر و رسانه معارف اهل بیت(ع) را بیان کند.

حجت الاسلام منتظر اضافه کرد: این مجموعه با تکیه به این نگاه اقدام به ساخت مستند برای اصحاب و یاران اهل بیت(ع) و بزرگانی مانند علامه مجلسی کرده و برگزاری محفل شعر تخصصی و جلسات خوش نویسی و گرافیک و هنر از جمله برنامه هایی است که در موسسه دنبال می شود.

وی پیرامون جشنواره تخصصی شعر برساحل بحار گفت: این جشنواره با موضوعات زندگی و شخصیت علامه مجلسی، جایگاه علمی، آثار و تالیفات و شاگردان، خدمات علامه مجلسی به اسلام و تشیع و بخش ویژه کتاب بحارالانوار، امتیازات و نوآوری ها برگزار می شود و علاقه مندان بدون محدودیت در قالب و تعداد آثار می توانند تا ۱۰ مردادماه سال جاری در این جشنواره شرکت کنند.

مدیر موسسه کلامنا بیان کرد: شاعران می توانند اشعار خود را به صورت متنی به شماره ۰۹۱۵۵۶۷۰۵۷۰ در پیام رسان های ایتا وتلگرام ارسال کنند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha