چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
جلیلی و پزشکیان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شمس با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری، تلاش همگان باشد، گفت: اخلاق انتخاباتی باید از سوی نامزدها و طرفدارانشان رعایت شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، به ارزیابی مناظرات دو نامزد نهایی انتخابات ریاست جمهوری، گفت: یکی از اقدامات بسیار خوب صداوسیمای جمهوری اسلامی، برگزاری مناظرات به صورت زنده و صحبت نامزدها در خصوص برنامه‌هایشان بود.

مدیر حوزه علمیه استان یزد اضافه کرد: در عین حالی که مناظرات اثرات مثبت بسیاری زیادی دارد و مردم با دیدگاه های نامزدها آشنا می شوند و در انتخاب فرد اصلح بهتر می توانند عمل کنند؛ ولی شاهد برخی صحبت ها از سوی این افراد هستیم که متاسفانه اصلا خوشایند فردی نیست که در آینده نزدیک احتمال 50 درصدی دارد تا به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود.

وی با تأکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدها و طرفدارانشان، گفت: متاسفانه در چند روز گذشته، فضای مجازی پر شده از مطالب تخریبی از سوی طرفداران نامزدهای انتخاباتی که این موضوع اصلا شایسته نبوده و بهتر است تا برنامه های نامزدها در اختیار مردم قرار گیرد و آنها نیز بتوانند با مطالعه آن، فرد اصلح را انتخاب کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شمس اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب نیز تاکید فراوانی بر این داشته‌اند که نامزدها و طرفدارانشان نباید به تخریب یکدیگر بپردازند و باید برنامه‌هایشان را اعلام کنند.

مدیر حوزه علمیه استان یزد در پایان با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در انتخابات، گفت: هر چه که میزان مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، اقتدار ما در مقابل غربی ها بیشتر خواهد بود و به طور قطع، افزایش مشارکت سبب از بین رفتن تحریم ها خواهد شد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha