چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
بیانیه

حوزه/ حوزه علمیه خواهران استان یزد در بیانیه ای با اشاره به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد: نگاه دوستان و دشمنان ملت ما به انتخاب مردم ایران است، حضور پر شور مردم در انتخابات و انتخاب اصلح دل امام و شهدا و همه خوبان جهان را شاد می کند و موجب آبرو و اقتدار کشور می شود و گشایش و امنیت بیشتر در پی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در دعوت به شرکت حداکثری و انتخاب نامزد اصلح در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران صادر شد،

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم ۗ سوره مبارکه الرعد آیه ۱۱

خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند!

تحقق حکومت اسلامی از آمال و آرزوی مسلمانان، در طول قرن های گذشته بوده است و برای نیل به آن کوشش های فراوانی شده است. حتی خون های زیادی در راه تحقق آن بر زمین ریخته است. تا اینکه به رهبری حضرت امام خمینی (قدس سرّه) و همّت مردم شریف ایران و عنایت الهی ، بر ۲۵۰۰ سال شاهنشاهی که همراه با ظلم و ستم و عقب ماندگی در این کشور بود پایان داده شد و جمهوری اسلامی ایران با رأی بیش از ۹۸ درصدی مردم وبا شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی تشکیل شد و راه پر افتخار آن با زعامت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدّ ظله) ادامه پیدا کرد و علی رغم تحریم ها ، پله های ترقی را یکی پس از دیگری پیمود و در بسیاری از شاخص ها کشور های منطقه ، بلکه جهان را پشت سر گذاشت و ملجأ و پناه گاه مسلمانان و آزادیخواهان مظلوم و یکی از کشورهای مطرح و مقتدر جهان گردید.

ملت شریف ایران در ۸ سال دولت عبرت ، که منتظر گشایش از طرف کدخدا بودند فراموش نمی کنند که چه سختی های زیادی متحمل شدند، بسیاری از کارخانه ها تعطیل، صادرات و واردات و ورود ارز به کشور با مشکل مواجه گردید، ارتباط با سایر کشورها ضعیف و دیپلماسی التماسی هم جواب نداد، خزینه کشور خالی ، طلاها حراج ، بورس ورشکست و حتی از سال های آینده هم پیش خور شد. در عین حال مردم با مشکل عدم ساخت مسکن و قطعی های زیاد برق و صف های طولانی مرغ و تخم مرغ و غیره مواجه شدند و بسیاری ناامید بودند و تجمع های بی نتیجه اعتراضی هم هر روز برقرار بود.

اما با یک انتخاب خوب و روی کار آمدن دولت مردمی شهید رئیسی (ره) در همان شرایط، تعامل و ارتباط با همسایگان و بسیاری از کشورها و فروش نفت و صادرات کالا ها و ورود ارز و کالاهای مورد نیاز به کشور، راه اندازی هزاران کارخانه ، ساخت صدها هزار مسکن و غیره، سفرهای جمعه ها به استان ها و حضور در بین اصناف و اقشار مختلف مردم و حل مشکلات آنها امیدها مجددا احیا شد و جمهوری اسلامی ایران آبرو و اقتدار ویژه ای پیدا نمود و زمان کوتاه ۳ ساله شهید رئیسی بیش از دولت ۸ ساله دولت قبل خدمت کرد و به عنوان دولت خدمت شناخته شد.

بار دیگر ملت شریف ایران در آزمون بزرگی قرار گرفته است انتخاباتی که سرنوشت ساز است، انتخاب فردی که راه پر افتخار شهید رئیسی (قدس سرّه) را ادامه می دهد و با برنامه مدون و دیپلماسی فعال و ارتباط و تعامل عزت مندانه با دنیا داشته باشد و اهل مذاکره با اقتدار برای رفع تحریم ها با دنیا باشد اما کشور را معطل آن نکند بلکه مسیر خنثی سازی اثر تحریم ها و پشیمانی تحریم کنندکان را هم همزمان دنبال می کند و به کشور عزت و قدرت می بخشد و یا انتخابی که راه دیگری را بر می گزیند.

نگاه دوستان و دشمنان ملت ما به انتخاب مردم ایران است، حضور پر شور مردم در انتخابات و انتخاب اصلح دل امام و شهدا و همه خوبان جهان را شاد می کند و موجب آبرو و اقتدار کشور می شود و گشایش و امنیت بیشتر در پی دارد. و انتخاب غیر اصلح دل دشمنان ملت شاد و موجب طمع آنها برای فشار بیشتر برای اهداف پلید خود و مشقت مردم می شود هیهات که ملت بصیر ایران اسلامی دشمنان را دلشاد کند.

حوزه علمیه خواهران استان از مردم بصیر استان یزد بویژه بانوان گرامی، دعوت می نماید با حضور پرشکوه خود در انتخابات به فرد اصلح رای دهید و اطرافیان خود را نیز بر آن توصیه نمائید تا با ادامه راه شهیدان سر افراز خدمت، موجب اقتدار کشور و گشایش در امر معیشت مردم باشد و در دنیا و عقبی از انتخاب خود راضی و خشنود باشید و موجب شادی دوستان و یأس دشمنان گردید.

محمد کارگر شورکی

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha