چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
مبلغی

حوزه/نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت : انتخابات نقطه عطفی در مسیر توسعه و پیشرفت کشور است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در آستانه فرا رسیدن مرحله دوم چهاردهمین دوه انتخابات ریاست جمهوری پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«در فضای پرشور انقلاب اسلامی، که ریشه‌های عمیق مردم‌سالاری آن در ارزش‌های متعالی آیینی این ملت تنیده شده، بار دیگر موعد انتخابات فرا رسیده است؛ پهنه‌ای برای حضوری آگاهانه و ملی که در آن سرنوشت خویش و آینده ایران عزیز را می‌توانیم و باید رقم بزنیم.

شرکت در انتخابات، نه تنها حقی مسلم، بلکه وظیفه‌ای ملی و تکلیفی شرعی است که فرصتی بی‌بدیل برای مشارکت در تعیین مسیر آینده کشورمان فراهم می‌آورد.

انتخابات، یکی از اساسی‌ترین خاستگاه‌های انقلاب اسلامی است.

دو امام انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) و حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، همواره بر اهمیت آن به‌عنوان حق مسلم مردم و تکلیف دینی تأکید داشته‌اند.

امروز، این انتخابات یک ارزش چندوجهی دارد ، هم حائز کاربردی میهنی، هم برآمده از اندیشه‌ای اسلامی و هم گویای رویکردی انقلابی به‌شمار می‌آید.

انتخابات، تجلی مردم‌سالاری دینی در ایران عزیز است. در این نظام مقدس، مردم با رأی خود، سرنوشت خویش را تعیین می‌کنند و زمام امور را به دست صالح‌ترین و کارآمدترین افراد می‌سپارند.

در واقع انتخاباتی که بر پایه ارزش‌های اسلامی و انقلابی برگزار می‌شود، ضامن حفظ دستاوردهای انقلاب و حرکت در مسیر پیشرفت و تعالی ایران اسلامی خواهد بود.

انتخابات، بازتابی از هویت ملی و انقلابی ما در عرصه بین‌الملل است.

حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی، پیامی رسا به جهانیان خواهد رساند که ایران اسلامی، کشوری مقتدر، مستقل و مردم‌سالار است ، کشوری که با اتکا به اراده پولادین ملت خود، مسیر عزت و سربلندی را طی می‌کند.

انتخابات نقطه عطفی در مسیر توسعه و پیشرفت کشور است.با انتخابی آگاهانه، می‌توانیم گام‌های بلندی به سوی عدالت، رفاه و آبادانی ایران عزیزمان برداریم.

سکوت و انفعال در برابر این رویداد سرنوشت‌ساز، به‌معنای عدم تأثیرگذاری بر سرنوشت جامعه است که می‌تواند به افسردگی اجتماعی، به‌ویژه در نسل جوان، منجر شود.

نسلی که امید به آینده‌ای روشن در سر دارد، در صورت بی‌تفاوتی نسبت به انتخابات، به انزوا و سرخوردگی کشیده خواهد شد.

حضور پرشور و آگاهانه شما در انتخابات، جلوه تابناک و فروزانی از همبستگی و اتحاد خواهد بود و ندایی رسا را در حمایت از آینده‌ای روشن‌تر برای ایران عزیز مخابره خواهد کرد.

با مشارکت شما در این رویداد سرنوشت‌ساز، می‌توانیم گام‌های بلندی به سوی پیشرفت، عدالت و توسعه پایدار برداریم.

انتخابات تجلی امر «فاستبقوا الخیرات» است؛ فرایندی که در آن سرنوشت رقم می‌خورد و اهمیت و ارزش «خیر حضور مردم» و «حضور خیر در مردم» در تمامی عرصه‌های جامعه برجسته می‌شود.

در این میان، هر گروه و جریان، با اتکا به باورها و شناخت خود، می‌تواند در انتخاب فرد اصلح برای تصدی مقام ریاست جمهوری یاری‌گر مردم باشد.

آنچه بنده می‌توانم بگویم آنکه مراقب باشیم این خیرخواهی به عاملی برای تفرقه و اختلاف تبدیل نشود. «فساد اختلاف» فسادی بزرگ بلکه مادر سایر فسادهاست و می‌تواند سم مهلکی برای انسجام و همبستگی ملی باشد. بیاییم با احترام به یکدیگر، در فضایی صمیمی، به انتخابی آگاهانه و خردمندانه دست بزنیم.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha