پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
تصاویر/همایش هیئات مذهبی و مداحان در شهرستان ساوه

حوزه/ در آستانه محرم و دور دوم انتخابات، گردهمایی هیئات مذهبی و مداحان ساوه در دفتر تبلیغات اسلامی شهرستان ساوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، در آستانه محرم و دور دوم انتخابات، گردهمایی هیئات مذهبی و مداحان با حضور خانم نجیبه کرمی مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول(س) و مسئول نهضت پیشرفت بانوان و خانم نبئی مسئول شورای هیئات مذهبی بانوان و جمعی از بانوان مداح در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی شهرستان ساوه برگزار شد.

در این نشست خانم نبی‌ئی مسئول شورای هیئات مذهبی بانوان، به جهاد تبیین بانوان اشاره کرد و گفت: امروز پرچم حضرت زینب (س) در دستان شما بانوان ستایشگر است، حضرت زینب(س) الگوی کامل ولایتمداری و با صلابت ترین و تأثیرگذارترین زنان تاریخ است.

وی در ادامه افزود: هیئت سکولار نداریم و برخی ادعا دارند دین از سیاست جداست، در حالی که رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) فرمودند: هیئت‌ها نمی توانند سکولار باشند؛ هر کس علاقه‌مند به امام حسین(ع) است، یعنی علاقه‌مند به اسلام سیاسی است.

در ادامه خانم نجیبه کرمی بیان کرد: حضور حداکثری در انتخابات از وظایف شرعی ماست و طبق فرمایش حضرت آقا، برای اینکه دشمن مأیوس از دست یزیدیان به کشور ما شود، اولین مطلب حضور حداکثری است، تا به جهانیان ثابت کنیم که کشورمان ایران را دوست داریم.

وی افزود: دومین مطلب انتخاب اصلح است که باید با انتخاب خود به بالندگی کشور و بیعت با شهید جمهور وفادار بمانیم و هر فرد به هر نحو ممکن باید در این انتخابات مشارکت نماید، از جمله همراهی با سالخوردگان که توان آمدن به پای صندوق رأی را ندارند.

در پایان به جهت ورود به ماه محرم. توسط مادحین محترم روضه خوانی انجام گرفت و همگی بیعت نمودند؛ در روز جمعه علاوه بر خودشان، تواصی نموده و دیگران را هم تشویق به حضور داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha