چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
حرم امامین کاظمین (ع) در استقبال از محرم سیاه‌پوش شد

حوزه / حجت‌الاسلام رحیمی، گفت: دهه اول محرم بهترین فرصت به منظور عمل به فریضه جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام علی رحیمی در همایش هیئات مذهبی شهرستان چرداول استان ایلام با تأکید بر لزوم توجه بیش از پیش هیئات به مساله جهاد تبیین، اظهار داشت: اهتمام نسبت به مساله جهاد تبیین برگرفته از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب از ضروریات جامعه امروز ما است.

وی افزود: هیئات مذهبی، پایگاه‌های مقاومت و مراکز فرهنگی باید تمامی دستاوردها، خدمات و برکات نظام و انقلاب در تمامی عرصه‌ها را به‌خوبی برای افکار عمومی جامعه به‌خصوص نسل جوان تبیین کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام، با بیان اینکه امروزه وظیفه سنگین جهاد تبیین بر عهده هیئتی‌ها است، خاطرنشان کرد: با توجه به شروع برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در ایام محرم و صفر، بحث تبیین فلسفه قیام عاشورا به‌ویژه مقاومت برای نسل جوان ضروری به نظر می‌رسد.

وی اظهار کرد: در چند سال اخیر در سازمان تبلیغات اسلامی، گفتمان انقلاب را که یکی از مباحث مهم آن مقاومت است به صورت ویژه توسط مبلغین، تبلیغ می‌شود.

حجت‌الاسلام رحیمی، با بیان این که دهه اول محرم بهترین فرصت به منظور عمل به فریضه جهاد تبیین است، خاطرنشان کرد: از برنامه‌های اصلی ما در ایام و شب‌های محرم که توسط مبلغین مطرح خواهد شد، بحث مقاومت است تا پیام مقاومت را به مردم برسانند که این مقاومت است که امروزه ما می‌توانیم در مقابل ابر قدرت‌ها ایستادگی کنیم.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین باید بیش از پیش در برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: با توجه به حضور آحاد مختلف جامعه در برنامه‌های ایام محرم و حضور در پای منبر مبلغین، می‌طلبد نسبت به شناسایی آسیب‌های اجتماعی محله خود و حل این مشکلات توسط مبلغین و مردم تدابیری اندیشیده شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha