پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: فردا ملت ایران با انتخاب کاندیدای اصلح و انقلابی نقش مهمی در ترسیم آینده بهتر برای ایران اسلامی خواهند داشت.

حجت الاسلام سید جلال حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان با اشاره به اینکه فردا جمعه ۱۵ تیرماه روز سرنوشت سازی برای ملت ایران می‌باشد در سخنانی اظهار داشت: ملت ایران در همه رویدادهای ملی همواره در کنار نظام و همسو با منویات مقام معظم رهبری بوده و هستند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: فردا ملت ایران با انتخاب کاندیدای اصلح و انقلابی نقش مهمی در ترسیم آینده بهتر برای ایران اسلامی خواهند داشت.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه حضور در انتخابات امروز یک تکلیف شرعی و ملی می‌باشد، خاطرنشان کرد: هیچ کسی منکر مشکلات در جامعه نیست ولی این امر نباید زمینه و بهانه‌ای برای قهر با صندوق‌های رای باشد زیرا هر مقدار که از میزان آرا کاسته شود به همان اندازه از اقتدار این نظام نیز کاسته می‌شود بنابراین برای اقتدار بیشتر نظام جمهوری اسلامی در منطقه و جهان در و در برابر دشمنان قسم خورده باید حضورمان در این مشارکت بالا باشد.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران تصریح کرد: مهم‌ترین و اصلی ترین موضوع در انتخابات همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند حضور و مشارکت حداکثری می‌باشد بنابراین فردا باید طرفداران هر دو نامزد انتخاباتی با کمال آرامش در پای صندوق‌های رای حضور یابند و به کاندیدای مورد نظر خویش رای دهند تا ان شاءالله مسیر شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی استمرار پیدا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha