جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
انتخابات

حوزه/ رئیس ستاد انتخابات استان لرستان گفت: ۱ هزار و ۶۳۸ صندوق اخذ رای در لرستان برای انتخابات ریاست جمهوری در این استان پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، احسان یاوری رئیس ستاد انتخابات استان لرستان در جمع خبرنگاران گفت: در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همچون دور نخست، یک هزار و ۶۳۸ صندوق اخذ رأی پیش بینی شده است و ۲۵ هزار نفر مسئولیت انجام فرآیند رأی گیری را بر عهده دارند.

وی از آمادگی فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسی خبر داد و افزود: تاکنون مشکل خاصی برای برگزاری انتخابات گزارش نشده و در تلاش می شود انتخابات مطلوب در استان اجرا شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با بیان اینکه افرادی که برای رأی دادن مراجعه می‌کنند، باید ۱۸ سال تمام داشته و شناسنامه یا کارت ملی را به همراه داشته باشند خاطر نشان کرد : بدون یکی از این دو مدرک هویتی اخذ رأی نخواهد شد.

یاوری بیان داشت: حضور فرد رأی دهنده هنگام احراز هویت لازم و باید به شعب اخذ رأی مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه احراز هویت افراد از طریق دستگاه الکترونیکی انجام خواهد شد گفت : پیش بینی می‌شود در مرحله دوم بیش از ۹۹ درصد احراز هویت برخط باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان در پایان با بیان اینکه افراد در ساعات ابتدایی پای صندوق‌های رأی حاضر شوند گفت: رأی گیری از ساعت هشت صبح فردا تا ۱۸ عصر است که در صورت نیاز از طرف وزارت کشور تمدید خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha