جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
استاندار کردستان

حوزه/ استاندار کردستان گفت: مشارکت پرشور مردم در انتخابات نقش بسیار مهمی در آینده این نظام اسلامی در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، اسماعیل زارعی کوشا؛ استاندار کردستان صبح امروز در حاشیه حضور در شعبه اخذ رأی در مسجد جامع شهر سنندج در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور باشکوه مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در سخنان داشت: خوشبختانه امروز همه ما شاهد یک انتخابات پرشور می باشیم.

استاندار کردستان ادامه داد: امیدواریم که این روند حضور باشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری در کردستان همچنان ادامه داشته باشد و تا پایان ساعات رای گیری مردم همچنان حضوری حماسی از خود بر جای بگذارند.

زارعی کوشا در ادامه سخنان خود گفت: بنابراین از مردم می‌خواهیم با توجه به اینکه امروز روز تعطیل می‌باشد و بسیاری از آنان در اماکن تفریحی در خارج از شهر حضور دارند حتماً کارت ملی یا شناسنامه به همراه داشته باشند تا بتوانند آرای خود را در صندوق‌های سیار بیندازند.

استاندار کردستان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: مشارکت پرشور مردم در انتخابات نقش بسیار مهمی در آینده این نظام اسلامی در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha