جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
کد خبر: 1168218
۱۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
امام جمعه جم

حوزه/ امام جمعه جم با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی نظام مردم‌سالار است، گفت: سرنوشت این نظام در دست مردم است و مسئولین کشور را با واسطه و بی واسطه انتخاب می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم، صبح امروز در لحظات اولیه آغاز رأی گیری با حضور در شعبه سیار شماره ۵ مستقر در مسجد جوادالائمه علیه السلام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد و رأی خود را به صندوق انداخت.

وی پس از انداختن رأی خود به صندوق، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید حجت‌الاسلام رئیسی از عموم مردم شهرستان جم خواست که مجدداً با حضور حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، برگ زرین دیگری به دفتر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیافزایند.

امام جمعه جم با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی نظام مردم‌سالار است، گفت: سرنوشت این نظام در دست مردم است و مسئولین کشور را با واسطه و بی واسطه انتخاب می کنند.

وی تصریح کرد: روز انتخابات، روز سرنوشت سازی است و به تعبیر مقام معظم رهبری روز جشن ملی است برای اینکه مردم در آینده کشور تغییر و تحول ایجاد می کنند.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه رأی دادن وظیفه و تکلیف و حق همه واجدین شرایط است که در این مسیر سرنوشت ساز سهیم باشند، افزود: کسانی که با نیت خدایی و خدمت به نظام جمهوری اسلامی و برای تضعیف و ناامید کردن دشمنان در انتخابات شرکت می کنند قطعآ عبادت بزرگی انجام می دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha