یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ |۳۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 7, 2024
مدیر تبلیغات اسلامی اردبیل

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: در عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) با توجه به عبارت "انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم" باید در تبعیت از سیره ائمه معصومین (ع)، بصیرت و دشمن شناسی را سرلوحه خود قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در مراسم طشت گذاری روستای آلنی مشگین شهر در سخنانی با تسلیت فرارسیدن ایام عزاداری ماه محرم به مصادف بودن با ایام انتخابات اشاره کرد و افزود: گزینش و انتخاب اصلح در جامعه باید برمبنای قرآن، عدالت حضرت علی (ع) و سیره ائمه باشد.

وی به انتخاب اصلح از دیدگاه قرآن اشاره کرد و گفت: اقتدار در مقابل مستکبرین، توانمندی و مقابله با اندیشه باطل دشمن، حفظ و حراست از بیت المال و انجام وظایف بر اساس تفکر و عقلانیت از ملاک‌های انتخاب اصلح از دیدگاه قرآن است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: در عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) با توجه به عبارت "انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم" باید در تبعیت از سیره ائمه معصومین (ع)، بصیرت و دشمن شناسی را سرلوحه خود قرار دهیم.

شایان ذکر است: همچنین مراسم عزاداری با حضور پرشور اهالی این روستا برگزار شد.

انتهای‌ پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha