چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ |۱۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 17, 2024
3.jpg

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل با امام جمعه جدید خلخال دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، حجت‌الاسلام رسول خواسته صبح امروز به منظور تشریح عملکرد مدرسه علمیه الزهرا(س) خلخال و بررسی برخی موارد مربوط به این واحد علمی - تربیتی با حجت‌الاسلام سیدرضا قدسی امام جمعه جدید این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار سوابق مدیریتی موفق امام جمعه جدید شهرستان را ستودنی بیان کرد و گفت: مدرسه علمیه خواهران خلخال دومین مدرسه به لحاظ کمی در سطح استان است و طلاب فاضله و اخلاق‌مدار در آن مشغول به فراگیری علوم دینی می‌باشند به‌طور قطع پیشرفت و اعتلای بیش از پیش این مجموعه دینی بدون مساعدت امام جمعه شهرستان میسر نخواهد بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل نواقصی کارهای عمرانی ساختمان مدرسه علمیه خواهران خلخال را به امام جمعه شهرستان یادآور شد و افزود: در بحث جذب اعتبارات شهرستان اگر همکاری مسئولان با حوزه را داشته باشیم ساختمان این مجموعه به طور کامل به بهره‌برداری خواهد رسید.

در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام سیدرضا قدسی تلاش بی‌وقفه و مخلصانه بانوان طلبه خلخال در عرصه‌های مختلف را نعمتی بزرگ برای شهرستان دانست و آمادگی خود را در جهت رشد و اعتلای حوزه اعلام کرد.

دیدار مدیر حوزه علمیه خواهران اردبیل با امام جمعه خلخال

دیدار مدیر حوزه علمیه خواهران اردبیل با امام جمعه خلخال

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha