یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ |۳۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 7, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: امیدواریم رئیس جمهور منتخب با تاسی از سیره امام راحل و همچنین با توجه و دقت به منویات مقام معظم رهبری در مسیر درست حرکت کند و بتواند کشور را در این برهه حساس تاریخی به سمت توسعه و پیشرفت سوق دهد.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و تعیین رئیس جمهور دولت چهاردهم، در سخنانی اظهار داشت: خوشبختانه ملت ایران در برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری کشور سنگ تمام گذاشتند و به فرموده مقام معظم رهبری در میدان عمل حضور پیدا کردند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار تصریح کرد: خوشبختانه انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری با کمال سلامت و صحت و به دور از هرگونه شائبه و حاشیه برگزار گردید که این خود نشان می‌دهد که انتخابات در ایران بالعکس آنچه که دشمنان می‌گویند انتخاباتی سالم و مردمی می‌باشد.

این استاد حوزه علمیه تاکید کرد: جناح‌های سیاسی باید از امروز تقابل‌ها را کنار بگذارند و برای اعتلا و اقتدار هرچه بیشتر نظام اسلامی قدم بردارند و امیدواریم رئیس جمهور منتخب با تاسی از سیره امام راحل و همچنین با توجه و دقت به منویات مقام معظم رهبری در مسیر درست حرکت کند و بتواند کشور را در این برهه حساس تاریخی به سمت توسعه و پیشرفت سوق دهد.

حجت الاسلام محمودی افزود: مشکلاتی در کشور داریم که سالیان متمادی است مردم به ویژه نسل جوان را آزار می‌دهد بنابراین انتظار داریم رئیس جمهور جدید همانند شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی پیگیر این مشکلات باشند تا ان شاءالله شاهد ایرانی سرافراز و پیروز و مقتدر در منطقه و جهان باشیم.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: انتخابات دیروز به همه جهانیان به خصوص دشمنان این انقلاب نشان داد که ملت ایران همیشه گوش به فرمان مقام معظم رهبری در میدان حضور پیدا می‌کنند و حضور آنان حضوری آگاهانه و با بصیرت و دشمن شکن است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha