یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ |۳۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 7, 2024
بیانیه مشترک

حوزه/ در بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه در کردستان و استاندار آمده است: در شرایطی که دشمنان و خناسان به دنبال تحریم انتخابات و عدم حضور مردم بودند؛ مردم با عزت و اقتدار، آزادی و سربلندی ایران را فریاد زدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی؛ نماینده ولی‌فقیه در استان و اسماعیل زارعی کوشا؛ استاندار کردستان با صدور بیانیه مشترکی از حضور مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری تشکر و قدردانی کردند؛

در متن بیانه به شرح زیر است:

«روز جمعه، بار دیگر شاهد حماسه جمهور در انتخابات ریاست جمهوری بودیم و مردم با حضور به هم پیوسته در صفوف رأی، میراث گرانبهای امام خمینی (ره) یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را پاس داشتند.

با حمد و ستایش خداوند متعال و تشکر از حضور مردم عزیز کردستان در انتخابات دوره چهاردهم، حماسه برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری با چهار شاخصه سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت را به محضر مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران و رئیس جمهور منتخب تبریک می‌گوئیم.

همچنین بار دیگر یاد و خاطره شهید جمهور حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی را گرامی می‌داریم و بر روح پرفتوح ایشان و همه شهدای انقلاب اسلامی درود می‌فرستیم.

بار دیگر چشم جهانیان به سوی ایران چرخید و شاهد حضور آگاهانه و زمان‌شناس ملت بزرگ ایران در پای صندوق‌های رأی بودیم.

در شرایطی که دشمنان و خناسان به دنبال تحریم انتخابات و عدم حضور مردم بودند؛ مردم با عزت و اقتدار، آزادی و سربلندی ایران را فریاد زدند.

بی تردید پیروز این انتخابات، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بصیر ایران هستند که ترفندها، توطئه‌ها و یأس آفرینی‌های دشمنان و بدخواهان را خنثی کردند.

جا دارد از تلاش‌ها و اقدامات تمامی عوامل برگزاری انتخابات، اعم از مجریان، ناظران، بازرسان، نیروهای امنیتی و انتظامی، شورای تأمین، رسانه‌ها و همه ستادهای انتخاباتی که شرایط را برای رقابت سالم و حضور مردم در تعیین سرنوشت خود فراهم نمودند، صمیمانه قدردانی نمائیم.

توفیقات جناب پزشکیان رئیس جمهور منتخب را در خدمت به مردم شریف ایران و تحقق وعده‌هایشان از خداوند منان مسالت می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha