یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ |۳۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 7, 2024
مرتضی مطیعی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان در پیامی از حضور پرشور مردم این استان در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان،حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در پیامی ضمن تشکر از اقشار مختلف مردم استان به جهت حضور باشکوه در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری و قدردانی از مجریان و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، پیروزی جناب «مسعود پزشکیان» در این انتخابات را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ لَهُمْ مَغْفِرَةٌ وَ أَجْرٌ عَظِیمٌ»

خداوند کسانی را که ایمان آورده و کارهای شایسته انجام دادند، وعده آمرزش و پاداشی بزرگ داده است.

مردم عزیز، مؤمن، متدین و فرهیخته استان سمنان.

حضور کم‌نظیر و باشکوه شما در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بویژه دور دوم این انتخابات، به معنای حقیقی کلمه عمق بصیرت، تیزبینی، خِرد و نیز عشق سرشارتان به میهن عزیز و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت.

مشارکت پرشور شما عزیزان در شهرها و روستاهای سراسر استان سمنان در این انتخابات در شرایطی رخ داد که دشمنان اسلام و ایران از هیچ توطئه‌ای برای مایوس سازی ملت ایران از حضور در انتخابات دریغ نکردند و تمام امکانات و تجهیزات تبلیغی و رسانه‌ای خود را برای تضعیف اراده و انسجام ملی بکار گرفتند.

لازم می‌دانم ضمن حمد خداوند متعال به جهت حضور وحدت آفرین آحاد شما عزیزان، مراتب تقدیر خود را از مردان، زنان، کهنسالان و میانسالان، جوانان و نوجوانان و بویژه رای اولی‌ها در نقاط مختلف استان سمنان ابراز کرده و برای آحاد مردم شریف و ولایتمدار این استان سلامتی و پیروزی آرزو نمایم.

همچنین وظیفه خود می‌دانم ضمن تشکر از مسئولان ستادهای انتخاباتی نامزدهای محترم حاضر در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به جهت ایجاد فضایی رقابتی، پیروزی جناب آقای دکتر «مسعود پزشکیان» را در این دوره از انتخابات به ایشان تبریک عرض نموده و برای کلیه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال، موفقیت و سربلندی در اجرای سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیز تحقق اهداف برنامه هفتم توسعه را مسألت نمایم.

اینک زمان اتحاد و همبستگی ملّی و انسجام عمومی برای توسعه و آبادانی ایران مقتدر و زمینه‌سازی برای تداوم مشارکت مردم در بخش‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی فرارسیده است. امید آن دارم به شکرانه این حضور باشکوه که مکمّل حماسه حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر شهدای خدمت بود،

رئیس جمهور منتخب و اعضای دولت چهاردهم، راه شهید رییسی (ره) در خدمت‌رسانی مجدّانه و صادقانه به مردم عزیز را ادامه داده و با امید به فضل پروردگار متعال، بر سر عهد خود با شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی برقرار و استوار بمانند.

در پایان شایسته است از استاندار محترم سمنان و مسئولان ستاد انتخابات استان، رئیس و اعضای هیات نظارت بر انتخابات استان، هیئت اجرایی، اعضای شورای تامین استان، فرمانداران، بخشداران و تمام مسئولان و دست‌اندرکاران و مجریان برگزاری انتخابات و همچنین نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و نیز اصحاب سخت‌کوش خبر و رسانه بویژه مدیران و کارکنان صدا و سیمای مرکز سمنان به جهت تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته طی هفته‌های اخیر قدردانی نمایم.

مرتضی مطیعی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha