یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ |۳۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 7, 2024
حوزه علمیه خواهران

حوزه، مدیر کل پژوهش های عمومی حوزه‌های علمیه خواهران در جمع خبرنگاران از صدور مجوّز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای ۱۰ نشریه علمی حوزوی و آغاز فعالیت رسمی این نشریات خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مرتضی کرامتی در جمع خبرنگاران از صدور مجوّز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای ۱۰ نشریه علمی حوزوی و آغاز فعالیت رسمی این نشریات خبر داد و عنوان کرد: صدور مجوز چاپ نشریات علمی حوزوی در چارچوب ضوابط و قوانین، فرایند حاکم بر چاپ و نشر کتاب و مجلّات، بر اساس درخواست معاونت پژوهش این مرکز و موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت می پذیرد.

مدیر کل پژوهش های عمومی حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه فعالیت‌های مرتبط با حوزه چاپ و نشر، ذیل راهبرد نهادینه سازی و توسعه پژوهش در برنامه ۵ ساله حوزه خواهران قرار دارد، افزود: معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران بر خود لازم می‌داند تا در جهت تحقّق اهداف این برنامه، گامی درخور و شایسته بردارد.

وی در ادامه گفت: مداس علمیه ریحانه النبی اراک، الزهرا اهواز (۲ نشریه)، حضرت خدیجه بابل، فاطمه الزهرا تبریز، رفیعه المصطفی تهران، زینب کبری تنکابن، نرجس زاهدان، حضرت آمنه (س) قم و آیت الله ایروانی قم موفق به اخذ مجوز ۱۰ عنوان نشریه شدند. تفسیر و علوم قرآن، فقه زنان، کودک و خانواده، سبک زندگی و انقلاب اسلامی از گرایش های موضوعی این مجلات برشمرده می شوند.

کرامتی اظهار کرد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک، این مجلّات در مسیر دریافت رتبه علمی قرار خواهند گرفت و برگ زرّین دیگری بر دفتر افتخارات حوزه‌های‌ علمیه خواهران، ثبت خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha