یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ |۳۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 7, 2024
مطیعی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی استفاده از نظر فرهیختگان و دلسوزان امور فرهنگی را ضروری دانست و گفت: دایره ماموریت‌های سازمان تبلیغات اسلامی بسیار وسیع و گسترده است و شامل موضوعاتی متنوعی از مساجد، امور قرآنی، هیَئات و مواکب و... می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، آیین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان امروز (یکشنبه) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری سمنان و جمعی از مسئولان در سمنان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در این مراسم با تقدیر از حضور پرشور مردم در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: دشمنان تلاش کردند با انواع روش‌های تبلیغی و رسانه‌ای مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای مایوس کنند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: دشمنان امروز به شکست طرح ها و برنامه‌های خود برای منصرف کردن مردم از حضور در انتخابات اذعان می‌کنند لذا امیدواریم دولت چهاردهم در تحقق برنامه‌های هفتم توسعه و سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری موفق باشد.

امام جمعه سمنان در ادامه با تقدیر از تلاش‌های مدیرکل پیشین تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: امیدواریم مدیرکل جدید این نهاد که از مسئولیت‌های شهرستانی به این مسئولیت آمدند مانند گذشته موفق و سربلند باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی استفاده از نظر فرهیختگان و دلسوزان امور فرهنگی را ضروری دانست و گفت: دایره ماموریت‌های سازمان تبلیغات اسلامی بسیار وسیع و گسترده است و شامل موضوعاتی متنوعی از مساجد، امور قرآنی، هیَئات و مواکب و... می‌شود.

وی با تاکید بر هماهنگی دستگاههای فرهنگی و تبلیغی با اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: زمینه‌سازی برای مشارکت بیشتر مردم، می‌تواند خلاءهای موجود در منابع و اعتبارات را تا حدی پوشش دهد لذا باید به این امر توجه کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی باید نقش اساسی خود را در تحولات فرهنگی و اجتماعی ایفا کند، خاطرنشان کرد: رفع آسیب‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی نیازمند اهتمام بیشتر این سازمان، بعنوان بازوی فرهنگی نماینده ولی فقیه در استان است و البته ما نیز از این مجموعه به اندازه توان خود، پشتیبانی خواهیم کرد.

گفتنی است: در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های حجت‌الاسلام والمسلمین «عبداللهی» مدیرکل پیشین تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین «قنبری» به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان معرفی شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha