یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان

حوزه/ نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان گفت: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت خدمات خوبی به جامعه مخاطب ارائه نموده و یک نهاد مبارک با خدمت‌های فراوان به اهل سنت استان بوده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی در آیین تودیع و معارفه مدیریت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان، ضمن تقدیر و تشکر از مردم سیستان و بلوچستان جهت مشارکت پر شور در دور اول و دوم انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: مردم سیستان و بلوچستان پا به پای همه مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نمودند و در دور اول و دوم میانگین مشارکت مردم استان با میانگین کشوری برابر و بلکه مقداری هم بالاتر بود که جای تقدیر و تشکر دارد.

امام جمعه زاهدان با تبریک به رئیس جمهور منتخب عنوان کرد: امیدواریم خداوند متعال به رئیس جمهور منتخب توفیق عنایت کند تا بتواند مسیر خدمت به نظام و امت اسلامی را دنبال و حرکت پر شتاب خدمت به مردم که در کشور و به خصوص در سیستان و بلوچستان آغاز شده بود را همچنان تداوم ببخشد.

عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب به نهاد نمایندگی در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان

وی به بیان تاریخچه‌ای از فعالیت‌های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان پرداخت و با اشاره به عنایت خاص معظم در خصوص فعالیت‌های نهاد در امور اهل سنت و اعطای هویت مستقل به آن در حکم دومین نماینده خود گفت: این نهاد خدمات خوبی به جامعه مخاطب ارائه نموده و یک نهاد مبارک با خدمت‌های فراوان به اهل سنت استان بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین محامی اظهار داشت: نسبت به دوره‌های گذشته و بر اساس تاکیدات و اشراف مقام معظم رهبری سطح کار در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان و همکاری‌های استانی و کشوری به مراتب ارتقاء پیدا کرد.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: در شرایط کنونی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان در شرایط خوبی قرار دارد و بنده در دوران ریاست جمهوری شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی همواره مطرح کردم که کار استان را به خود استان واگذار کنید که خوشبختانه کار مدیریت شد.

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن آکو مدیر سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان برای حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد تقی سیفایی در سنگر جدید خدمت آرزوی توفیق نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha