چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ |۳ محرم ۱۴۴۶ | Jul 10, 2024
تجربه نگاری

حوزه/ الیاسی از ارسال بیش از صد تجربه به دبیرخانه چهلمین سال تأسیس جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها خبرداد و گفت: مهلت ثبت تجربه در فراخوان «تجربه‌نگاری خانواده بزرگ جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها» تا ۳۱ شهریور تمدید شد.

فهیمه الیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به فراخوان «تجربه‌نگاری خانواده بزرگ جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها» از سوی دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها، عنوان کرد: این فراخوان اواخر دی ۱۴۰۲ اعلام شد و تا کنون بیش از صد تجربه به دبیرخانه ارسال شده است.

دبیر اجرایی گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها به برگزاری کارگاه تجربه نگاری مجازی از سوی مرکز آموزش آزاد و مهارتی اشاره کرد و گفت: در این کارگاه، بیش از ۲۰ نفر از خانواده جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها حضور داشتند و با اهمیت تجربه نگاری، انتخاب و بررسی سوژه‌ها، تکنیک‌های مصاحبه، تحلیل و فرآیند نویسی آشنا شدند.

الیاسی به مصاحبه مجازی با ۱۹ نفر از طلاب بین الملل شاخص با رعایت تنوع ملیت‌ها اشاره کرد و گفت: با توجه به تعداد و تنوع ملیت طلاب بین الملل جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها، مصاحبه‌ها به صورت شفاهی انجام می‌شود و پس از بازنویسی و همسان سازی ادبیات نگارش در مجموعه آثار قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه منتظر ثبت تجربیات ارزشمند خانواده جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها هستیم، یادآور شد: به دلیل استقبال و درخواست برخی از مخاطبان مبنی بر کثرت تجربیات و عدم امکان تایپ در فرم‌های تعبیه شده، امکان ضبط فایل صوتی و ارسال از طریق شناسه کاربری @jz۴۰ac در پیام رسان ایتا فراهم شده است‌.

دبیر اجرایی گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها اضافه کرد: علاقه مندان جهت ثبت تجربه می‌توانند به سامانه http://forms.jz.ac.ir/f_۱۶۲/ مراجعه کنند و یا با شناسه کاربری @jz۴۰ac در پیام رسان ایتا و شماره تلفن ۰۲۵۳۲۱۱۲۱۱۴ در ارتباط باشند.

الیاسی، مهلت ارسال آثار را تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ اعلام کرد و در پایان، بیان داشت: پس از دریافت همه آثار، یک جلد کتاب تجربه نگاری به صورت موضوع محور با استفاده از مجموعه تجربیات اشخاص شاخص و اثرگذار جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در سطح ملی و بین المللی تدوین و منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha