چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ |۱۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 17, 2024
معاون علمی

حوزه/ معاون علمی حوزه علمیه خراسان از بروزرسانی و تکمیل سامانه ثبت رزومه و سوابق پژوهشی پژوهشگران حوزوی خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد،گفت: جدول شاخصه‌های امتیازبندی و رتبه‌بندی پژوهشگران حوزوی، توسط مدیریت پژوهش و توسعه علمی این حوزه بارگذاری شده است.

وی با اشاره به افزودن عناوین اقدامات پژوهشی از ۴ گزینه به ۱۹ گزینه، تصریح کرد: تعیین شاخصه‌های متناسب با هر اقدام پژوهشی و بررسی و امتیازدهی آن در زمینه‌های سوابق شغلی، کتاب‌، مقالات، نرم افزار، طرح و ایده، پایان‌نامه، مشاوره پایان‌نامه، راهنمای پایان‌نامه، همایش و گروه‌های علمی، فعالیت‌های مجازی، طرح پژوهشی، برگزاری کرسی و نشست علمی، افتخارات و جوایز علمی، نشان‌های علمی، عضویت در نهادهای پژوهشی، پژوهشگر نمونه، ارزیابی داوری و نظارت علمی و سایر فعالیت‌های پژوهشی، از ویژگی‌ها سامانه جدید رزومه و سوابق پژوهشی می‌باشد.

معاون علمی حوزه علمیه خراسان افزود: طرح ثبت سوابق و رزومه پژوهشی و رتبه‌بندی پژوهشگران جهت دریافت امتیازاتی از جمله افزایش هدفمندی مرکز خدمات، معرفی به مراکز خدماتی و رفاهی همسو و معرفی به نهادها و ادارات جهت بهره‌مندی از جمله مزایای مادی و معنوی ویژه پژوهشگران می‌باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی با دعوت از پژوهشگران جهت شرکت در نوزدهمین فراخوان آثار پژوهشی حوزه علمیه خراسان، افزود: برگزیده شدن در فراخوان‌های آثار پژوهشی این حوزه، به عنوان یک فعالیت و سابقه پژوهشی برای طلاب محسوب می‌شود که تاثیر در افزایش رتبه پژوهشی پژوهشگران و حمایت‌های مادی و معنوی خواهد داشت.

وی افزود، پژوهشگران حوزوی می‌توانند هر یک از عناوین اقدامات پژوهشی خود را با مستندات لازم در سامانه جدید طلاب(پرتال طلبگی/ قسمت سایر) گزینه پژوهشی را انتخاب نموده و هر اقدامی را در بخش مربوطه ثبت کنند سپس این سوابق توسط مدیریت پژوهش و توسعه علمی بررسی و پس از تأیید، رتبه بندی انجام می‌شود.

گفتنی است: حوزویان و دانش‌پژوهان گرامی می‌توانند جهت اطلاع از اخبار و برنامه‌های پژوهشی، خدمات پژوهش حوزه و محتوای صوتی و متنی پژوهشی به کانال رسمی پژوهش حوزه علمیه خراسان در پیام‌رسان ایتا به نشانی http://eitaa.com/joinchat/1846018082C067d491c5f مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha