چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ |۳ محرم ۱۴۴۶ | Jul 10, 2024
بازنشستگان

حوزه/ فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق، گفت: بازنشستگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت الگویی از شجاعت، وطن دوستی و از خود گذشتگی هستند و می‌توانند الهام بخش نسل جوان در مسیر رسیدن به اهدافشان باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی در مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و اعضا وابسته این منطقه، با بیان اینکه تجربه و دانش بازنشستگان می‌تواند نقش کلیدی در راهنمایی نسل جوان ایفا کند، اظهار داشت: با حمایت و قدردانی از این افراد می‌توانیم از تجربیات و دانش آنها برای ارتقای سطح امنیت و آرامش در کشور استفاده و نسل جوان را به الگوهای ارزشمندی برای آینده تبدیل کنیم.

وی افزود: باید شرایطی فراهم شود تا این عزیزان بتوانند با آسودگی خاطر از دوران بازنشستگی خود لذت ببرند و با استفاده از تجربیات خود همچنان در جامعه نقش‌آفرینی کنند.

معصومی صبر و استقامت پیشکسوتان را عامل اصلی نظم، انضباط و فداکاری نسل جوان دانست و بیان کرد: بازنشستگان و پیشکسوتان الگویی از شجاعت، وطن دوستی و از خود گذشتگی هستند و می‌توانند الهام بخش نسل جوان در مسیر رسیدن به اهدافشان باشند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش با اشاره به نقش مهم بازنشستگان و پیشکسوتان در جامعه، تصریح کرد: پیشکسوتان این مرز و بوم با تلاش‌ها و فداکاری‌ های خود حماسه های بزرگی را خلق کرده‌اند و امروزه نیز با انتقال تجارب و آموزه‌ های خود به پیشرفت و تعالی کشور کمک می‌کنند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش، تجلیل از بازنشستگان را ادای دین به زحمات آنها در طول خدمت صادقانه خود دانست و خاطرنشان کرد: تجلیل از این عزیزان که بهترین سال های عمر خود را صرف دفاع از کشور کرده‌اند، راهی برای نشان دادن قدردانی از زحمات و تعهد آنها به جامعه است.

گفتنی است: در پایان این مراسم از پیشکسوتان و ایثارگران منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha