چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ |۳ محرم ۱۴۴۶ | Jul 10, 2024
سردار شیرازی ، رئیس دفتر فرمانده کل نیروهای مسلح

حوزه/ رئیس دفتر فرمانده کل قوا گفت: باعث افتخار است که جوانان ما فرصت علمی پیدا کرده‌اند و کار علمی آنها را می‌توان در صنایع مختلف دید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، سردار شیرازی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در فرماندهی مرکز آماد و پشتیبانی سیرجان اظهار داشت: در عرصه‌های علم و فناوری، بر اساس تأکیدات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه ارتباط مراکز علمی، پژوهشی و دانشگاهی با مراکز صنعتی از جمله نیروهای مسلح بیشتر باشد، موارد خوبی را شاهد بودیم و نتایج آن را مشاهده می‌کنیم.

رئیس دفتر فرمانده کل قوا ادامه داد: وضعیت نیروهای مسلح در نظام و کشور اسلامی روز به روز رو به رشد است و در صحنه‌های عملیاتی نیز خود را نشان می‌دهد؛ به طور مثال در عملیات «وعده صادق» در بعد قدرت نظامی، جمهوری اسلامی ایران خودش را نشان داد.

سردار شیرازی افزود: علم، فناوری و رسیدن به خودکفایی موفقیت‌آمیز بوده و در بخش‌های مهمی به نتیجه رسیده که بخش کوچکی از آن را امروز در این نمایشگاه دیدیم.

رئیس دفتر فرمانده کل قوا اضافه کرد: این توانمندی‌ها فراتر از نیاز خود نیروهای مسلح است که یک توانمندی علمی به شمار می‌رود و می‌تواند در همه بخش‌های مرتبط علمی ارائه شود و مورد استفاده قرار گیرد.

سردار شیرازی تصریح کرد: بسیاری از نخبگان کشور امروز در این عرصه‌ها بکارگیری شده‌اند و از استعداد، نگاه و فکرشان استفاده می‌شود، باعث افتخار است که جوانان ما فرصت علمی پیدا کرده‌اند و کار علمی آن‌ها را می‌توان در صنایع مختلف دید.

رئیس دفتر فرمانده کل قوا با اشاره به توان نظامی کشور عنوان کرد: در عملیات وعده صادق به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی باید قضایا را تقسیم و به قبل عملیات و بعد از عملیات نگاه کنیم؛ آن وقت می‌بینیم که اقدام بزرگی انجام شد که حقیقتاً توانمندی نظام اسلامی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را نشان داد؛ این بخشی از توانمندی کشورمان بود و اگر رهبر معظم انقلاب اسلامی اراده بفرمایند و نیاز باشد، توانمندی نیروهای مسلح بیشتر آشکار خواهد شد.

نمایشگاه دستاوردهای علمی و فنی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، امروز با حضور سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش و امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی در مرکز فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش در سیرجان افتتاح شد.

در این نمایشگاه، بخش عظیمی از توانمندی‌های آمادی اقیانوسی نیروی دریایی ارتش جمهور اسلامی در ناوگروه ۸۶ و همچنین جدیدترین تجهیزات دفاعی با استفاده از فناوری روز دنیا با رویکرد تولید و خودکفایی به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha