چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ |۱۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 17, 2024
اطعام حسینی

حوزه / مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از اجرای پویش اطعام و احسان حسینی از آغاز ماه محرم تا پایان ماه صفر در استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمان، ناصر عسکری‌نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به شروع پویش اطعام و احسان حسینی با همکاری کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و هیئات مذهبی، اظهار داشت: این پویش از ابتدای ماه محرم در استان کرمان شروع شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

وی هدف از این پویش را ترویج فرهنگ سنت حسنه اطعام برشمرد و گفت: مبالغی که از طریق مردم جمع‌آوری می‌شود، در میان گروه‌های مردمی و مراکز نیکوکاری توزیع می‌شود، ضمن آنکه طبعاً این هزینه‌ها با اولویت نیازمندان محله هزینه خواهد شد.

وی یادآور شد: در قالب اجرای پویش احسان حسینی علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، خدماتی نیز در حوزه‌های درمان و مسکن برای نیازمندان و مددجویان در نظر گرفته شده است.

عسکری‌نژاد به پویش به عشق حسین(ع) نیز اشاره کرد و گفت: در قالب این پویش، کمیته امداد اقدام به جذب حامیان برای فرزندان ایتام و محسنین می‌کند و در این راستا هموطنان می‌توانند حداقل یک فرزند را به نیت شهدای کربلا تحت حمایت خود قرار دهند.

وی همچنین به راه‌های دریافت مشارکت و نذورات مردمی در ماه‌های محرم و صفر اشاره کرد و گفت: خیران می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷*، یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۶۱ و یا ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ کمک‌های خود را در پویش اطعام و احسان حسینی اهدا کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha