جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
تصاویر/اهدای سیسمونی و توزیع ۷۵ بسته گوشت قربانی بین خانواده های نیازمند توسط گروه جهادی مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) ساوه

حوزه/ مدیر امور خیرین، هدایا و نذورات حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به اجرای طرح نذر قربانی به مناسبت عید سعید قربان از مشارکت بیش از 7 هزار و 700 نفر در این طرح خبر داد و گفت: در این طرح 230 رأس گوسفند خریداری و قربانی شد و بخشی از گوشت حاصل از آن در میان در میان هزار و 600 خانواده مؤمن و نیازمند توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حمزه رمضانی در گفت‌وگویی خبری با اشاره به اجرای طرح نذر قربانی به مناسبت عید سعید قربان از مشارکت بالای مردم در این طرح خبر داد.

مدیر امور خیرین، هدایا و نذورات حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه در طرح نذر قربانی هر فرد با هر توان مالی امکان مشارکت در ثواب قربانی را داشت، گفت: در عید سعید قربان امسال در مجموع ۷ هزار و ۷۰۰ نفر در طرح نذر قربانی شرکت کردن و بیش از ۳ میلیارد تومان نذورات مردمی جمع آوری و ۲۳۰ رأس گوسفند خریداری و قربانی شد.

وی افزود: بخشی از گوشت‌های قربانی به صورت بسته‌های دو کیلویی در میان هزار و ۶۰۰ خانواده مؤمنین، نیازمندان و ایتام توزیع و بخشی نیز برای استفاده زائران در مهمانسرای حرم مطهر بانوی کرامت طبخ و توزیع شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha