یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
لب

حوزه / حجت الاسلام قاسمی گفت: مسائل اقتصادی و معیشتی باید در اولویت اصلی دولت جدید قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ابوزید آباد در مصلای این شهر ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار داشت: خداوند می‌فرماید هر کس تقوای الهی را پیشه کند خدا راه بیرون رفتن از سختی‌ها را برای او می‌گشاید و از جایی که گمان نبرد به او رزق و روزی می‌دهد، هر کس بر خدا توکل کند خدا او را کفایت خواهد کرد.

امام جمعه ابوزیدآباد ضمن قدردانی از مردم که با حضور پرشور و معنادار بار دیگر عزم و اراده پولادین خود برای اعتلای پرچم مقدس جمهوری اسلامی و حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت کشورمان نشان دادند و در لبیک به ندای مقام معظم رهبری دوستان را خوشحال و دشمنان را ناامید کردند، گفت: بدون شک برنده اصلی این انتخابات مردم بصیر و زمانشناسی هستند که علیرغم توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان ثابت کردند که نظام جمهوری اسلامی برخاسته از اراده ملت همچنان در مسیر شکوفایی و بالندگی است.

وی ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در ستاد انتخابات شهرستان‌های آران و بیدگل و کاشان، ابراز کرد: مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار شد و رئیس جمهور منتخب ملت ایران توسط مردم انتخاب شد.

حجت الاسلام قاسمی، ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب و آرزوی موفقیت برای دکتر پزشکیان و دولت چهاردهم، افتخار بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی را مردم سالاری دینی دانست و خاطرنشان کرد: در طول دوران انقلاب اسلامی این مردم بوده و هستند که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم مسئولان کشور را برمی‌گزینند.

امام جمعه ابوزیدآباد، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بارها فرموده بودند مشارکت بالا بر انتخاب اصلح ترجیح دارد، هرچند انتخاب اصلح نیز دارای اهمیت است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری هیچگاه شعار مشارکت بالا در انتخابات را روی زمین نگذاشتند، اظهار کرد: از حالا دکتر پزشکیان رئیس جمهور منتخب رئیس جمهور همه مردم ایران است و پیروز واقعی این رویداد بزرگ نیز مردم قهرمان ایران اسلامی بودند.

وی یادآور شد: مردم کشورمان با حضور پرمعنا و شایسته تحسین خود باطل سحر و خنثی کننده تمام تبلیغات مسموم دشمنان شدند و یک بار دیگر سیلی محکمی به دشمنان داخل و خارج زدند.

امام جمعه ابوزید آباد، با بیان اینکه اکنون فصل عمل به مطالبات مردمی است، گفت: مسائل اقتصادی و معیشتی باید در اولویت اصلی و اجرای خواسته‌ها و مطالبات مردم براساس منش و روش و مشی رئیس جمهور شهید، در برنامه‌های دولت جدید قرار گیرد.

حجت الاسلام قاسمی، برلزوم بهره‌مندی رئیس جمهور منتخب از تجربه‌های پیشین در پیشرفت امور کشور تاکید کرد و افزود: دولت جدید مراقب اطرافیان خود باشد که این آسیب برخی از رؤسای جمهور را به سمت حواشی برده و گاهی نیز در کار اجرای کشور دچار اختلالات اساسی شده است.

امام جمعه ابوزید آباد، به بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیئت دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: رهنمودهای رهبری در الگوبرداری از شهید رئیسی می‌تواند الگوی ما و دولتمردان باشد.

حجت الاسلام قاسمی، خستگی ناپذیری، کار و تلاش شبانه روزی، اعتقاد به توانایی‌های داخلی، مواضع کاملا صریح انقلابی و دینی، دو پهلو سخن نگفتن، تعامل در سیاست خارجی، رعایت عزتمندی کشور و ملت، مأیوس نشدن از زخم زبان‌ها را از مهمترین خصوصیات شهید رئیسی عنوان کرد و یادآور شد: مردمی بودن شهید رئیسی باید الگوی همه مسئولان و دولت‌ها باشد.

امام جمعه ابوزید آباد، با اشاره به اینکه همه ساله همایش شیرخوارگان حسینی در ایام دهه محرم برگزار می‌شود، ابراز کرد: پیام این همایش که در ۴۵ کشور و بیش از ۸۰۰۰ نقطه ایران برگزار می‌شود، پیام مظلومیت امام حسین(ع) و پیام مبارزه با ظالمان و ستمگران در جهان می‌باشد.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی به خاطر جهانی شدن آن ناراحتند، اظهار کرد: این همایش و حضور مادران یعنی قبول دعوت امام حسین(ع) و دعوت از شیرخواره امام حسین(ع) و لبیک گفتن به حضرت و به بیان دیگر مادران آمدند تا اعلام بیعت کنند و تنفر و انزجار خود را از دشمنان اسلام اعلام کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha