چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ |۱۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 17, 2024
غلامعلی صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقبه در استان بوشهر گفت: فضای رقابتی انتخابات باید بعد از این رویداد به رفاقت و وحدت در سایه ولایت و هدایت‌های مقام معظم رهبری تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر در خطبه‌های نمازجمعه این هفته، اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری با حضور پرشور مردم در دو مرحله و با مشارکت نزدیک به ۵۵ میلیون نفر برگزار شد که این امر نشان‌دهنده وفاداری، اعتماد و مشارکت جدی مردم در عرصه اقتدار انقلاب است.

وی افزود: بسیاری از دشمنان تلاش کردند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند و همانند تحریم اقتصادی، به دنبال تحریم سیاسی بودند اما مردم با هدایت‌های مقام معظم رهبری نشان دادند که می‌توانند تحریم‌های سیاسی را نیز خنثی کرده و شکست دیگری بر دشمنان تحمیل کنند.

خطیب نماز جمعه بوشهر بیان کرد: فضای رقابتی انتخابات باید بعد از این رویداد به رفاقت و وحدت در سایه ولایت و هدایت‌های مقام معظم رهبری تبدیل شود.

وی ادامه داد: نگاه جناحی و سیاسی نباید در روند پیشرفت و خدمت به مردم تاثیر بگذارد و با تمام توان باید در مسیر خدمت به مردم حرکت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: تلاش‌هایی در زمینه تامین آب و برق توسط مسوولان انجام شده اما کافی نیست و برای گذر از شرایط موجود مردم باید با مدیریت مصرف مانع از بروز مشکل شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha