دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
امام جمعه کاکی

حوزه/ حجت الاسلام حسین پور گفت: از رئیس‌جمهور منتخب، انتظار می‌رود فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی بر وفاق ملی متمرکز شود و از سرمایه‌ای که در اختیار نظام جمهوری اسلامی قرار گرفته و مردم به آن اعتماد کرده‌اند، مراقبت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام حسین حسین پور امام جمعه کاکی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: رئیس‌جمهور ایران پس از دو دور انتخابات فشرده و رقابتی، مشخص شد و انتخابات اخیر ثابت کرد پیروز میدان، مردم ایران و حکومت مردم‌سالاری است.

وی افزود: مشارکت ۴۹/۸ درصدی مردم در انتخابات، گواه این مدعاست که مردم بصیر ایران با لبیک به فرمایشات رهبر انقلاب، حماسه دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی خلق کردند.

حجت الاسلام حسین پور ابراز کرد: اوج این حماسه را ایرانیان خارج از کشور خلق کردند که به‌طور مستقیم در آماج حملات و توهین‌های بی‌شرمانه عناصر خودفروخته ضدانقلاب قرار داشتند.

امام جمعه کاکی ابراز کرد: برگزاری انتخابات سالم و در آرامش در مدت ۵۰ روز شاهکار بزرگی است که همه ناظران داخلی و خارجی را حیرت‌زده کرد، اگر نگاهی به منطقه و جهان بیندازیم در موقعیت‌های مشابه خیلی کشورها انتخابات خود را عقب می‌اندازند.

وی تصریح کرد: انتخابات نوعی وفاق ملی را در کشور رقم زد و گروه‌هایی که تا دیروز تمایلی به مشارکت در سرنوشت سیاسی کشور نداشتند و از وضع موجود که دولت‌های گذشته در دهه ۹۰ رقم زده بودند، رضایت نداشتند را پای کار انتخابات کشاند.

وی تأکید کرد: از رئیس‌جمهور منتخب، انتظار می‌رود فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی بر وفاق ملی متمرکز شود و از سرمایه‌ای که در اختیار نظام جمهوری اسلامی قرار گرفته و مردم به آن اعتماد کرده‌اند، مراقبت کند.

حجت الاسلام حسین پور بیان کرد: رئیس‌جمهور منتخب اکنون رئیس‌جمهور تمامی مردم کشور است و بایستی مورد احترام تمام گروه‌های اجتماعی و سیاسی باشد، طبیعی است از رئیس‌جمهور منتخب انتظار می‌رود در جهت تقویت همدلی میان تمامی جریان‌های سیاسی و بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آنان بکوشد و با تدبیر خود رقابت‌های انتخاباتی را به همکاری‌های اجرایی تبدیل کند.

وی اظهار کرد: منتخب مردم اینک بر صندلی‌ای نشسته که در سه سال اخیر شهید رئیسی بر آن نشست، اما لحظه‌ای به آن دل نبست و بر آن قرار نگرفت، او بیقرار مردم بود و در منش شخصی و روش مدیریتی و تعامل با قوا الگویی تراز از دولتمرد انقلابی را به یادگار گذاشت و بارها مورد تحسین رهبر عزیزمان قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha