چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ |۱۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 17, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه قیدار گفت: انتخابات ریاست جمهوری تجلی دوباره مردم سالاری دینی است و انتخابات اخیر ثابت کرد پیروز میدان مردم ایران و حکومت مردم‌سالاری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام علی موسوی، امام جمعه قیدار در خطبه‌های نماز این هفته انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری را تجلی دوباره مردمسالاری دینی دانست و افزود: انتخابات اخیر ثابت کرد پیروز میدان مردم ایران و حکومت مردم‌سالاری است چرا که در دور دوم انتخابات بیش از ۳۰ میلیون ایرانی مشارکت کردند.

وی افزود: مشارکت 50 درصدی مردم آگاه ایران اسلامی نشان داد ترفند معاندان و رسانه‌های ضدانقلاب برای توطئه‌های پوچی همچون تحریم و... شکست خورد و نقطه اوج این حماسه را ایرانیان خارج از کشور خلق کردند که به طور مستقیم در آماج حملات و توهین‌های بیشرمانه عناصر خودفروخته ضدانقلاب قرار داشتند.

امام جمعه قیدار ادامه داد: بی‌تردید مشارکت 50 درصدی مردم در انتخابات، پیروزی بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در شرایط و وضعیت ویژه‌ای برگزار شد و انتخابات فوق‌العاده‌ای بود که کمتر کشوری می‌تواند از عهده آن بربیاید.

حجت الاسلام موسوی افزود: برگزاری سه دوره انتخابات در پنج ماه گذشته با امنیت و آرامش، قدرت کشور را نشان می‌دهد و اینکه نظام جمهوری اسلامی به گونه‌ای است که می‌تواند بدون واردشدن خدشه‌ای به کارکرد امورات کشور، انتخابات برگزار کند.

وی تاکید کرد: برگزاری انتخابات سالم و در آرامش در مدت ۵۰ روز شاهکار بزرگی است که همه ناظران داخلی و خارجی را حیرت زده کرد که اگر نگاهی به منطقه و جهان بیندازیم، در موقعیت‌های مشابه خیلی کشورها انتخابات خود را عقب می‌اندازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha