دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
امام جمعه شهرستان سیریک

حوزه / حجت الاسلام سالاری گفت: آقای پزشکیان شما امروز بر صندلی نشسته‌اید که شهید رئیسی بر روی آن بود و همیشه به دنبال حل مشکلات مردم بود و در همین راه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: ارتباط کاملی بین مهدویت و عاشورا وجود دارد و چیزی که شیعه را مانا و جاودانه کرده وجود، دو بالی است به نام‌های بال سرخ حسینی و بال سبز مهدویت.

وی افزود: امام حسین(ع) در زمانی که دین اسلام در حال نابودی بود، دوباره اسلام را احیا کرد.

حجت الاسلام سالاری خاطرنشان کرد: عاشورا، مهدویت است و مهدویت، عاشورا است، رنگ پرچم امام زمان(عج)، رنگ پرچم امام حسین(ع) است، امام زمان قیامش را با نام حسین(ع) و از شهر حسین(ع) شروع می‌کند.

امام جمعه شهرستان سیریک خاطرنشان کرد: وظیفه اول ما امروز شناخت امام حسین(ع) است و دوم معرفی امام حسین(ع) به عالم.

وی با بیان اینکه یکی از حرکت‌های بسیار مهم برای معرفی امام حسین(ع) به عالم، حضور خانوادگی در راهپیمایی اربعین است، ابراز کرد: امروز گینس متحیر مانده از این گونه تجمع و پیاده‌روی که به صورت همزمان در یک مکان مشخص برگزار می‌شود، چگونه نام ببرد.

حجت‌الاسلام سالاری، با اشاره به سالروز شهادت امام سجاد(ع) خاطرنشان کرد: مرجع ما برای معرفی امام حسین(ع) به عالم امام سجاد(ع) است، ایشان در آن دوران وحشتناک، صدا و پیام کربلا را به عالم رساندند.

امام جمعه سیریک، ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی، گفت: مردم با حضور حماسی خود به دشمنان فهماندند در هر شرایطی پشت حکومت خود هستند، البته از وضع موجود ناراحت هستند ولی پشت نظام و ولی فقیه خود مقتدرانه ایستاده‌اند.

وی اظهار کرد: برنده اصلی این انتخابات مردم بودند نه پزشکیان و جلیلی، مسعود پزشکیان امروز منتخب همه مردم است نه فقط آن ۱۶ میلیون نفر.

امروز صدای مخالفت، صدای دشمن است

امام جمعه سیریک تصریح کرد: دشمنان تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا مردم را نسبت به انتخابات بی‌تفاوت کنند، ولی نتوانستند.

وی یادآور شد: هنر جمهوری اسلامی این بود که بعد از پنجاه روز توانست دو انتخابات باشکوه برگزار کند و همه فرایند انتخابات زود رس را فراهم کند.

وی تأکید کرد: آقای پزشکیان شما امروز بر صندلی نشسته‌اید که شهید رئیسی بر روی آن بود و همیشه به دنبال حل مشکلات مردم بود و در همین راه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

حجت‌الاسلام سالاری، ضمن تسلیت روز تاسوعاحسینی خاطرنشان کرد: شهید رئیسی ولایت پذیر بود و از رئیس جمهور منتخب نیز می‌خواهیم همانند رئیس جمهور شهید، ولایت پذیر باشد.

امام جمعه سیریک یادآور شد: از مسئولین بهزیستی و کمیته امداد امام شهرستان و خیرین و مردم درخواست دارم کاری برای این فقرا کنید، هوا گرم است ما شرمنده مردمی هستیم که درخواست کولر دارند.

وی همچنین از مردم خواست در مصرف برق صرفه‌جویی کنند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha