سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ |۹ محرم ۱۴۴۶ | Jul 16, 2024
انتقال طلاب به قم

حوزه/ مسئول آموزش حوزه علمیه خراسان از آغاز انتقال متقاضیان به مرکز قم و استان‌های تابعه از ۱ مردادماه سال جاری خبر داد.

حجت‌الاسلام علی عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد با اعلام این خبر گفت: نقل و انتقالات خارج استان به همت مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان و با همکاری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه همه مراحل درخواست و ثبت نقل و انتقال به صورت اینترنتی انجام می‌شود، افزود: با توجه به فعال شدن سامانه نقل و انتقالات، همه مراحل از ثبت درخواست تا مرحله پایانی از طریق این سامانه انجام و قابل مشاهده برای طلاب است و نیازی به مراجعه حضوری متقاضی تا موافقت اولیه مرکز مدیریت قم نیست.

مسئول آموزش حوزه علمیه خراسان اضافه کرد: طلاب متقاضی ادامه تحصیل در حوزه علمیه قم پس از موافقت مرکز قم و تسویه حساب با مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، طلبه آن مرکز محسوب می‌شوند، لذا تا قبل از این مرحله طلبه حوزه علمیه خراسان خواهند بود.

حجت‌الاسلام عابدی با اشاره به اینکه سامانه نقل و انتقالات تا ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ برای ثبت درخواست باز است، گفت: با توجه به شروع سال تحصیلی جدید ، طلاب نسبت به درخواست انتقال خود تا تاریخ مقرر اقدام کنند.

مسئول آموزش حوزه علمیه خراسان خاطر نشان کرد: بر اساس شرایط سال جاری حوزه علمیه قم، حداقل اتمام سطح یک (با محدودیت ارائه حجره ) برای انتقال به شهر قم و داشتن حداقل اتمام پایه ۱ برای مدارس استانهای توابع حوزه قم ضروری است.

حجت‌الاسلام عابدی در پایان یادآورشد: طلاب فقط با مراجعه به سامانه نقل و انتقالات نسبت به درخواست انتقال اقدام نمایند و نیازی به مراجعه حضوری تا زمان تسویه حساب با مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان نمی باشد.

لازم به ذکر است: با توجه به اینکه اطلاعات آموزشی و نمرات پس از درخواست انتقال در سامانه ثبت و به قم ارسال می‌شودگ طلاب حوزه علمیه خراسان فقط از ۱ مرداد لغایت ۱۵ شهریور سال جاری، پس از اطمینان از ثبت نمرات پایان سال تحصیلی خود می‌توانند برای ثبت درخواست انتقال در سامانه اقدام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha