چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ |۱۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 17, 2024
بانوی هندو که به برکت امام حسین (ع) هدایت می‌شود

حوزه/ بانویی که در این کلیپ مشاهده می‌شود پیش از این پیرو آیین هندوییسم بوده است، سپس به اسلام می‌گرود و منزل خود را در منطقه ابو صیبع بحرین  به سفره‌خانه پذیرایی از عزادارن امام حسین علیه السلام تبدیل می‌کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، بانویی که در این کلیپ مشاهده می‌شود بر اساس آنچه گوینده می‌گوید پیش از این پیرو مذهب هندوییسم بوده است، سپس به اسلام می‌گرود و منزل خود را در منطقه ابو صیبع بحرین به سفره‌خانه پذیرایی از عزادارن امام حسین علیه السلام تبدیل می‌کند. از جمله اولین کسانی که به مخالفت با او بر می‌خیزند خانواده‌اش بوده‌اند که به او می‌گویند در یک صورت به او اجازه می‌دهند برای آخرین بار چهره پدرش را ببیند و آن این است که حجاب خود را کنار بگذارد ولی او سر باز می‌زند.

در ادامه کلیپ، این بانو می‌گوید: من از خانواده متعصب هندو بودم. از زمان کودکی دنبال دین صحیح می‌گشتم. انواع انسان‌های متدین اعم از مسلمان، مسیحی، هندو و سیک را دیدم. برای همراه شدن با حقیقت، سختی‌های بسیاری کشیدم و در زندگی با امتحان‌های زیادی رو به رو شدم. وقتی درباره امام حسین علیه السلام جستجو کردم زندگی‌ام زیر و رو شد و دانستم که راه درست همین است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha