چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ |۱۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 17, 2024
1

حوزه/ سخنگوی ستاد اربعین استان گیلان گفت: مواکب اربعین حسینی حقیقتاً مصداق بارز ترویج فرهنگ مردمی‌سازی امور به شمار می روند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، محمد احمدی ادیب در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت اجر و قرب فراوان خدمت در دستگاه عظیم سیدالشهدا(ع) ابراز داشت: به لطف الهی مواکب استان گیلان در ایام محرم به خصوص ایام اربعین سالار شهیدان، تجلی انسجام، وفاق، همدلی وحدت شیعیان به ویژه گیلانیان ولایتمدار هستند.

وی با تاکید بر این که در برپایی مواکب، تقویت خدمات‌دهی و اخلاق مداری نسبت به زائران باید در اولویت برنامه ها باشد، افزود: به لطف الهی مردمی سازی راهپیمایی عظیم اربعین محور برنامه‌ها بوده که این مهم باید توسط مواکب مورد توجه قرار گیرد.

احمدی ادیب همچنین با اشاره به این که مواکب اربعین حسینی مصداق بارز ترویج فرهنگ مردمی‌سازی امور هستند، بیان داشت: خادمان مواکب با عشق خدمت به زوار گام در این مسیر می‌گذارند و تمام وقت شأن وقف کنگره بزرگ اربعین می‌کنند.

وی با تأکید بر ضرورت مردمی اداره کردن مواکب گفت: در سال گذشته موضوع ارتقای اسکان در مواکب گیلانی به خوبی دنبال شد که انتظار می‌رود این مهم امسال هم استمرار داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha