جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ |۱۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 19, 2024
ا

حوزه / حجت الاسلام رازمند، گفت: دلیل حضور کم جوانان در مساجد چیست؟ اول چون رویکرد ما مسجدی نیست و فقط قشر خاصی را تحویل می‌گیریم و دوم طرد کردن بچه‌های کوچک به خاطر شلوغی و سر صدا، اگر این‌ها را طرد کردیم در آینده هر چه هزینه کنیم نمی‌توانیم آن‌ها را به مسجد برگردانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام مجتبی رازمند امام جمعه موقت شهرستان سیریک در خطبه‌های نماز جمعه، اظهار داشت: اولویت ما در بذل و بخشش حفظ کرامت و آبروی انسان باشد، باید آبروی افراد را حفظ کنیم.

حجت الاسلام رازمند، با اشاره به کم رنگ شدن حضور جوانان در مساجد، ابراز کرد: دلیل حضور کم جوانان در مساجد چیست؟ اول چون رویکرد ما مسجدی نیست و فقط قشر خاصی را تحویل می‌گیریم و دوم طرد کردن بچه‌های کوچک به خاطر شلوغی و سر صدا، اگر این‌ها را طرد کردیم در آینده هر چه هزینه کنیم نمی‌توانیم آن‌ها را به مسجد برگردانیم.

امام جمعه موقت شهرستان سیریک، یادآور شد: سه گروهی که فردای قیامت از انسان شکایت می‌کنند عبارتند از، مسجد، قرآن و سیره اهل بیت(ع).

وی تصریح کرد: فرد مومن باید روزی ۵۰ آیه بخواند و در معنی آن تدبر کند، قرآن ما فقط داخل طاقچه و ماشین نباشد یا فقط شب قدر روی سرمان بگذاریم، ما باید به دستورات قرآن عمل کنیم.

حجت الاسلام رازمند، به وظیفه جامعه مسلمین در قبال مساجد اشاره کرد و گفت: مسلمانان وظیفه دارند مساجد را پررونق کنند، چرا که بزرگترین پیروزی در تاریخ ایران اسلامی از مساجد برپا شده و تربیت جوانان و نوجوانان در این کانون الهی صورت گرفت و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را تربیت کرد که با نیروی ایمان و اعتقاد راسخ شأن انقلاب اسلامی ایران را به ثمر نشاندند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha