یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 21, 2024
استاندار همدان

حوزه / قاسمی فرزاد گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس دانشگاه انسان‌ساز و پرورش مکتب اعتقادی و اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در نشست با نویسندگان نوقلم حوزه ادبیات پایداری و مقاومت، اظهار داشت: نویسندگان ادبیات پایداری رسالت خطیر و ارزشمند رساندن پیام شهدای والامقام به نسل آینده را برعهده دارند که قابل تقدیر است.

وی افزود: فرهنگ اعتقادی که بُن‌مایه‌ اقدامات و عملکرد در انقلاب‌اسلامی است و مورد حمله مستکبران قرار گرفته، باید حفظ شود.

قاسمی‌فرزاد، با اشاره به اهمیت بیان رشادت‌ها و جهاد تبیین در این زمینه، خاطرنشان کرد: کسانی که دوران هشت سال دفاع مقدس را درک نکردند، با انتقال مفاهیم ادبیات پایداری توسط نویسندگان به آگاهی لازم می‌رسند.

وی تأکید کرد: هدف تمامی رزمندگان که از اقشار مختلف جامعه در دفاع مقدس حضور داشتند، جلب رضایت خداوند متعال، لبیک به فرمان امام راحل(ره) و اجرای ارزش‌های اعتقادی بود و هیچ‌گاه منافع شخصی و دنیوی را مدنظر نداشتند.

استاندار همدان، با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی برای حضور در دفاع مقدس و جبهه‌های حق علیه باطل از یکدیگر سبقت می‌گرفتند، ابراز کرد: این روحیه ریشه در احکام نورانی قرآن کریم و روایات ائمه اطهار(ع) داشت.

وی با بیان اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس دانشگاه انسان‌ساز و پرورش مکتب اعتقادی و اسلامی بود، خاطرنشان کرد: اگر ادبیات فاخر دفاع مقدس، پایداری و مقاومت، به درستی به نسل حاضر و نوجوانان منتقل شود، دیگر شاهد آسیب‌های اجتماعی نخواهیم بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha