جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ |۱۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 19, 2024
1

حوزه/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران تصریح کرد: بی شک حفظ و تقویت انسجام رسانه‌ای در عرصه جهاد تبیین، لازمه مقابله با دشمن است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، سرهنگ پاسدار محمد حسن سلامی طی سخنانی در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای استان مازندران ضمن گرامی‌داشت سالروز عملیات والفجر ۲ و عملیات قادر ابراز داشت: استان مازندران در عملیات والفجر ۲، تعداد ۱۸ شهید و در عملیات قادر، سه شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

وی افزود: در بیشتر عملیات‌های دفاع مقدس و پاسداری مردم دیار علویان از انقلاب و ارزش‌های اسلامی و مجاهدت در راه این انقلاب نام مازندران می‌درخشد و باید نسبت به این عملیات‌ها در صدا و سیما پرداخته شود.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت انسجام در حوزه پیشکسوتان دفاع مقدس گفت: سالروز عملیات‌ها یوم الله است و نباید به فراموشی سپرده شود.

سلامی با بیان اینکه نهاد صدا و سیما امروز در خط مقدم نبرد رسانه‌ای دشمن قرار دارد، اظهار داشت: اینجا سنگر دفاع از اسلام و دفاع از ارزش‌های انقلابی این ملت است و باید نگاه سنگری به صدا و سیما داشت و این را هم بدانیم که حفظ و تقویت انسجام رسانه ای در عرصه جهاد تبیین لازمه مقابله با توطئه ها و فتنه های دشمن است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران ادامه داد: امروز هیچ رسانه‌ای همانند صدا و سیما در افشاگری جنایات صهیونیست‌ها در غزه عمل نکرده است.

وی نقش صدا و سیما را به عنوان محور انسجام رسانه‌ای، جهاد تبیین و بصیرت افزایی مهم برشمرد و افزود: تشکیل کارگروه فضای مجازی و رسانه با مسئولیت صدا و سیما در آستانه هفته دفاع مقدس و دومین اجلاسیه شهدای استان مازندران می‌تواند بسیار نقش آفرین و جریان ساز باشد.

سلامی با اشاره به اینکه ۲۰ کارگروه در ستاد بزرگداشت دفاع مقدس و مقاومت استان پیش بینی شده است، گفت: یکی از اثرگذارترین کارگروه‌ها کارگروه فضای مجازی و رسانه است که مسئولیتش با صدا و سیمای استان است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس قله مجاهدت ملت ایران بوده است، ابراز داشت: امروز تولید یک اثر یعنی یک عملیات بر علیه دشمن و باید این نگاه درباره فضای مجازی و رسانه مورد توجه قرار گیرد.

وی اجرای برنامه زنده تلویزیونی را از یادمان جوار هشت شهید گمنام مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در هفته دفاع مقدس از جمله برنامه‌های این کارگروه برشمرد و گفت: هفته دفاع مقدس باشکوه مقدمه اجلاسیه باشکوه شهدای استان خواهد بود.

سلامی به نقش آفرینی سربازان در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: آئین تجلیل از سربازان دوران دفاع مقدس در هفته بزرگداشت دفاع مقدس پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه ۸۶ عنوان کتاب در سال گذشته تدوین کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: برای معرفی این کتاب‌ها به جامعه که در راستای سیره شهداست لازم است صدا و سیما پای کار بیاید.

وی همچنین همکاری در حوزه تجلیل از شاعران دفاع مقدس، محافل ادبی هنری دفاع مقدس، شعرخوانی دفاع مقدس راه خواستار شد و گفت: امسال هشت جشنواره دفاع مقدسی در استان برگزار می‌شود که نیازمند همکاری جدی صدا و سیما در برگزاری این جشنواره‌ها هستیم.

وی تصریح کرد: در حوزه روحانیت در دفاع مقدس و زنان در دفاع مقدس هم اقدامات برجسته در تاریخ دفاع مقدس استان به ثبت رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha