جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ |۱۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 19, 2024
کد خبر: 1171243
۲۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷
مغیثی

حوزه / امام جمعه نهاوند گفت: الان باید دست در دست همه دهیم و دولت منتخب را کمک کنیم، همه مطیع ولایت باشیم و خودمان را مسئول بدانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند امروز در خطبه‌های نماز جمعه، اظهار داشت: به فرموده امام راحل، مقابله با استکبار همیشگی است و تا جنگ حق و باطل وجود دارد دشمنی استکبار با ما هم تمامی ندارد.

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، امید است رفتارهای رقابتی در دوران تبلیغات انتخاباتی به هنجارهای رفاقتی تبدیل شود و الان رقابت‌های انتخاباتی گذشته و زمان همدلی است.

امام جمعه نهاوند خاطرنشان کرد: الان باید دست در دست همه دهیم و دولت منتخب را کمک کنیم، همه مطیع ولایت باشیم و خودمان را مسئول بدانیم.

وی ادامه داد: حفظ وحدت از ضروریات است تا کارها و خدمت به مردم انجام شود، منظور از وحدت یعنی همه تحت هدایت‌های ولایت فقیه برای پیشرفت کشور به همدیگر کمک کنیم و از دشمن غفلت نکنیم.

حجت الاسلام‌ مغیثی ابراز کرد: ایران قوی باید در همه عرصه‌ها پیشرفت کند و قوی شود، مانند مسائل دفاعی در همه عرصه‌ها به جایی برسیم که دشمن قدرت تعرض نداشته باشد.

وی به جنایات رژِیم صهیونیستی در فلسطین اشاره کرد و یادآور شد: کشتار بی‌وقفه زنان و کودکان در غزه در سکوت سردمداران دنیا ادامه دارد و باید از ملت مقاوم یمن تشکر کرد که مردانه و شجاعانه در کنار مردم‌ مظلوم غزه ایستاده‌اند.

امام‌ جمعه نهاوند تصریح کرد: از همه هیأت‌های مذهبی و مردم مؤمن نهاوند که در دهه اول محرم مراسم‌های عزاداری امام‌حسین(ع) را باشکوه برگزار کردند، قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha