یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 21, 2024
مقام انصار الله

حوزه/ عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله خطاب به صهیونیست‌ها گفت: عملیات ما مانند زلزله‌ای ویرانگر برای متجاوزان خواهد بود و با آن اسرائیل نابود خواهد شد، پاسخ یمن به تجاوز اسرائیل قطعی، محکم و شدید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، به نقل از کانال تلگرامی شبکه «المیادین»، علی القحوم در واکنش به تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی به استان الحدیده و هدف قرار دادن مراکز غیر نظامی این استان، اظهار داشت: به صهیونیست‌ها می‌گوییم زیاد خوشحال نباشید، زیرا پاسخ دردناک یمنی‌ها در راه است و از پاسخ و مجازات یمنی‌ها در امان نخواهید ماند.

القحوم افزود: ما تائید می‌کنیم که کنش با واکنش مشابه همراه خواهد بود و این معادله ثابت در قواعد درگیری است که از این طریق درگیری گسترش خواهد یافت و پیامد و نتیجه آن برای دشمنان وخیم و ناگوار خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: عملیات ما مانند زلزله‌ای ویرانگر برای متجاوزان خواهد بود و با آن اسرائیل نابود خواهد شد، پاسخ یمن به تجاوز اسرائیل قطعی، محکم و شدید است و این پاسخ زیاد طول نخواهد کشید.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله خطاب به اسرائیلی‌ها ابراز کرد: مهاجرت یا بازگشت به جایی که از آنجا آمدید، گزینه‌های پیش روی شما خواهد بود یا اینکه در پناهگاه‌ها بمانید و حمایت آمریکا نیز هیچ سودی برای شما نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: دستی که حاکمیت یمن را نقض و به مردم و ظرفیت‌های آن حمله کند، قطع خواهد شد.

القحوم تأکید کرد: نبرد طولانی در راه است و صهیونیست‌ها باید تاوان سنگینی بدهند، باید ضربه‌های محکم را تحمل کنند و بدانند دست یمنی‌ها بر روی ماشه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha