جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ |۱۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 19, 2024
عبادی زاده

حوزه / حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: اگر نقدی بخواهد صورت بگیرد باید از دریچه نقد منصفانه قرار گیرد که برای اصلاح مسیر و کمک به دولت و زمینه‌ای برای تحقق ایران قوی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان، ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه بندرعباس ضمن سفارش به تقوای الهی، اظهار داشت: در دهه اول محرم بر کشتی نجات امام حسین(ع) قرار گرفتیم و از نور مصباح هدی بهره بردیم و ۱۰ روز میهمان سفره پرخیروبرکت سیدالشهدا(ع) بودیم و وجودمان را تطهیر و پاک کردیم.

وی با تأکید بر اینکه با جلسات حسینی انس بگیرید، گفت: محرم برای ما یک آموزه و درس است و این ارتباط نباید از بین برود بلکه باید پیوسته باقی بماند، جلسات خانگی روضه امام حسین(ع) باعث نورانیت می‌شود، چنانچه تلاوت قران و نماز شب نیز خانه انسان را نورانی می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان بیان کرد: در این دنیایی که هزاران دام شیاطین برای انسان‌ها وجود دارد خود را به‌وسیله دامن‌زدن به اهل‌بیت(ع) بیمه کنید، توسل به اهل‌بیت(ع) به‌ویژه امام حسین(ع) خود ذکر خدا است و نباید از آن غافل شویم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده بیان کرد: در ایام دهه اول محرم هیئت‌های مذهبی، تکایا، مساجد و حسینیه‌ها با مجالس عزای حسینی مردم را بر سر سفره و خوان پر برکت سیدالشهدا آوردند و همچنین روحانیت نیز پرچم بصیرت‌افزایی و آگاه‌سازی مردم را در طول دهه انجام دادند که از همه تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی به سالروز شهادت امام سجاد(ع) اشاره کرد و یادآور شد: این امام به عنوان پیام‌آور عاشورا، با روشنگری‌هایی که در طول تاریخ درباره این واقعه از خود به یادگار گذاشتند، جامعه شیعه را از طوفان حوادث نجات دادند و آموزه‌های فراوانی را به نسل آینده انتقال دادند.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: ایام انتخابات تمام شده و رفاقت باید جای خود را به رقابت دهد، همه ملت باید دست‌به‌دست هم ایران قوی را بسازیم.

وی ابراز کرد: امروز رئیس‌جمهور منتخب نماینده و زبان یک کشور است، اگر نقدی بخواهد صورت بگیرد باید از دریچه نقد منصفانه قرار گیرد که برای اصلاح مسیر و کمک به دولت و زمینه‌ای برای تحقق ایران قوی باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده خاطرنشان کرد: در طول انقلاب اسلامی کارنامه و عملکرد دولت‌ها، کارنامه انقلاب است، اگر چه گاهی در مسیر انحراف بودند، اما باسابقه درخشان دولت‌ها مسیر انقلاب با همه سختی‌ها و مشقت‌ها به راه خود برای ایرانی قوی پیش می‌رود.

وی اظهار کرد: همه ما باید به وظیفه سیاسی خود عمل کنیم و نسبت به انقلاب بی‌تفاوت نباشیم و در مسیر عزت ایران اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha