شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ |۱۳ محرم ۱۴۴۶ | Jul 20, 2024
قاریان

حوزه / سرپرست اداره اوقاف شهرستان اصفهان از آغاز مرحله مقدماتی چهل‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اصفهان، چهل‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف در شهرستان اصفهان صبح امروز آغاز شد.

حسین صفری سرپرست اداره اوقاف شهرستان اصفهان در این‌باره اظهار داشت: صبح امروز مرحله مقدماتی چهل‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف شهرستان اصفهان در رشته حفظ در بخش خواهران آغاز شد.

وی افزود: در این مرحله ۲۹۶ نفر در رشته حفظ به رقابت می‌پردازند که از این تعداد ۱۰۲ نفر در رشته حفظ پنج جزء، ۸۵ نفر در رشته حفظ ۱۰ جزء، ۴۳ نفر در رشته حفظ ۲۰ جزء و ۶۶ نفر در رشته حفظ کل حضور دارند.

سرپرست اداره اوقاف شهرستان اصفهان عنوان کرد: فرآیند پذیرش و ارزیابی شرکت‌کنندگان این مرحله از ساعت هشت صبح در محل مقبره علامه مجلسی(ره) با حضور داوران و عوامل اجرایی آغاز شده است.

وی در ارتباط با نحوه راه‌یابی به مرحله بعد نیز بیان کرد: پس از پایان این رقابت‌ها با توجه به سطح شرکت‌کنندگان در این مرحله، تعداد افراد راه‌یافته به مرحله بعدی مسابقات حفظ مشخص خواهند شد.

صفری ابراز کرد: مرحله دوم مسابقات حفظ در بخش خواهران همزمان با رشته‌های دیگر این دوره در روزهای سوم، چهارم و پنجم مردادماه در محل مقبره علامه مجلسی (ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha