دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
قران

حوزه/ رئیس اداره قرآنی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: ۱۴۰ لرستانی در مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه این استان شرکت می کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، محمدتقی دریکوندی، رئیس اداره قرآنی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه لرستان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مرحله مقدماتی چهل‌ و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه شهرستان خرم‌آباد در دو بخش بانوان و آقایان با رقابت ۱۴۰ نفر در حسینیه حبیب بن مظاهر خرم آباد آغاز شد، افزود: از این تعداد ۸۰ نفر خانم و ۶۰ نفر آقا در رشته‌های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم، قرائت ترتیل و تحقیق، دعا خوانی ویژه بانوان و آقایان و اذان ویژه آقایان به مدت دو روز با هم به رقابت می ‎پردازند.

وی با بیان اینکه تاکنون مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی در چهار شهرستان استان برگزار و منتخبان به مرحله استانی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: مسابقات قرآنی در شهرستان‌های بروجرد و الیگودرز تا ۴ مرداد ادامه دارد.

رئیس اداره قرآنی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه لرستان افزود: زمان برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه لرستان در بخش بانوان ۱۶ مرداد و در بخش آقایان ۱۷ مرداد اعلام شده است.

محمدتقی دریکوندی در پایان گفت: تاکنون مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی برگزار شده و نفرات اول تا سوم در هر رشته به مرحله استانی این دوره راه می‌یابند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha