چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ |۱۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 17, 2024
مسابقات قرآن

حوزه/ رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان بوشهر گفت: مرحله شهرستانی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، یادواره سیّد شهدای خدمت و همراهان شهیدش در بخش آوایی در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله شهرستانی در بوشهر، برگزار می شود.

علی اکبر مداح، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان بوشهر عصر امروز با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار داشت: چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله شهرستانی یادواره سیّد شهدای خدمت و همراهان شهیدش در بخش آوایی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به استقبال خوب در ثبت‌نام مسابقات قرآن کریم، خاطرنشان کرد: امسال بیش ۷۰۰ نفر از بوشهری‌ها در این دوره از مسابقات در رشته‌های مختلف آوایی و معارفی در سایت مسابقات سازمان اوقاف و امور خیریه ثبت نام کردند.

رئیس اداره امورقرآنی اوقاف استان بوشهر، خاطرنشان کرد: مسابقات مرحله شهرستانی در بخش آوایی شامل حفظ کل، حفظ ۲۰، حفظ ۱۰ و حفظ ۵ جزء و قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، اذان و دعاخوانی است که در ۲۱ و ۲۲ تیرماه در دو بخش آقایان و خانم ها، به میزبانی شهرستان بوشهر در مجتمع شهدای خلیچ فارس جنب پارک شغاب برگزار می شود.

مداح خاطرنشان کرد: مسابقات رأس ساعت ۷ صبح در مکان‌ اعلام شده برگزار می‌گردد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان بوشهر در خصوص مسابقات قرآن بخش معارفی نیز یادآور شد: مسابقات معارفی مرحله شهرستانی نیز ۱۱ مرداد ماه به صورت حضوری و کتبی در شهرستان‌ها ، که متعاقبا مکان های آن اعلام می گردد، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha