چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ |۱۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 17, 2024
نماز جمعه خارگ به روایت تصویر

حوزه/ امام جمعه خارگ گفت: مشکلات نیازمندان خارگ از محل مسئولیت‌های اجتماعی صنایع رفع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمود کارگر امام جمعه جزیره خارگ ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت ایام ماه محرم، اظهار داشت: بهزیستی جزیره خارگ بر اساس حوزه مسوولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها پیگیر رفع مسائل مددجویان باشد و لیستی از مسائل رو آماده کنند و مجموعه عملیات عمومی که همیشه همراه هست کمک کنند تا مسائل پیش رو با سرعت بیشتری حل شود.

امام جمعه خارگ افزود: از تلاش‌های مدیریت عملیات عمومی که به نسبت مستضعفان و خدماتی که به مردم صورت می‌گیرد تشکر می‌کنم اما سرعت دهی در خدمات را در حوزه مسکن محرومان داشته باشیم. بهزیستی و کمیته امداد از همه ظرفیت‌ها مانند مدیریت عملیات عمومی، شورا و شهرداری، کمیته امداد و گروه‌های جهادی کمک کنند.

وی بیان کرد: کارهای عدیده ای صورت می‌گیرد اما اطلاع رسانی ضعیف هست و این مردم را سردرگم می‌کند. دعوت می‌کنم مسئولان را در میز خدمت و از این جایگاه تشریف بیاورند و با مردم صحبت کنند.

حجت الاسلام کارگر افزود: مساله تأمین برق در کشور به توجه به افزایش دما و گرمی هوا شاهد قطعی آن هستیم و دیروز و دیشب برادران و جوانان عزیزمان در نیروگاه به شدت تلاش می‌کردند که مساله را حل کنند که برخی از آنها کارشان به اورژانس کشید تا مردم در آرامش باشند.

امام جمعه خارگ گفت: همانگونه که در تولید برق عزیزان تلاش می‌کنند لازم است که ما هم در صرفه‌جویی برق مراقبت کنیم مخصوصاً در زمان‌هایی که مصرف برق بالا هست فقط سیستم سرمایشی استفاده شود لوازم برقی دیگر برای بعد پیک مصرف باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha