چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ |۱۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 17, 2024
پدافند

حوزه/ مرحله نیمه نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم نیروی پدافند هوایی ویژه خانواده ها و خواهران شاغل با رقابت شرکت کنندگان منطقه پدافند هوایی مرکزی و جنوب شرق به مدت دو روز به میزبانی اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا محمود زاده، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی مرکزی صبح امروز در آیین اختتامیه مرحله نیمه نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه منطقه پدافند هوایی مرکزی و جنوب شرق با تسلیت ایام شهادت سید و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، خانواده های قرآنی را خانواده هایی موفق در عرصه های مختلف عنوان کرد و گفت: آسیب های حوزه خانواده در این خانواده ها کمتر به چشم می خورد.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات قرآن و رقابت افراد در رشته های قرآنی، بهانه ای برای انس با قرآن و جذب افراد بیشتر به انس با قرآن کریم است گفت: برنده واقعی کسی است که به معنای واقعی با قرآن کریم انس گرفته و قرآن فصل الخطاب تصمیمات او در زندگی فردی و اجتماعی باشد.

در ادامه این مراسم سرهنگ مطهری نژاد، جانشین مسئول قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی با تقدیر از میزبانی منطقه پدافند هوایی مرکزی به نکاتی در خصوص راههای جذب افراد جدید به عرصه رقابت های قرآنی در رشته های مختلف اشاره کرد.

وی در ادامه تعداد افراد راه یافته به مرحله سراسری از دو منطقه را 23 نفر عنوان کرد و از برگزاری مرحله نهایی نیرو در مردادماه خبر داد.

در پایان از نفرات برتر این مسابقات با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

اختتامیه مسابقات قرآن ویژه منطقه پدافند هوایی برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha