چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ |۱۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 17, 2024
طباطبایی

حوزه/ امام جمعه اصفهان با بیان تأثیر مدیر و مدیریت درست بر بهبود عملکرد دستگاه ها و دوائر، گفت: بسیاری از امور را می توان با تدبیر حل نمود و بخشی از کار مربوط به مدیریت است و یک مدیر با مدیریت درست قادر است کارهای فراوانی را با تدبیر انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد صبح امروز در دیدار با سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان و ریاست بیمارستان امیرالمومنین(ع) از فعالیت ها و خدمات ریاست پیشین بنیاد شهید و امورایثارگران تقدیر به عمل آورد و توصیه هایی به مدیریت جدید این نهاد نمود.

امام جمعه اصفهان با بیان تأثیر مدیر و مدیریت درست بر بهبود عملکرد دستگاه ها و دوائر، گفت: بسیاری از امور را می توان با تدبیر حل نمود و بخشی از کار مربوط به مدیریت است و یک مدیر با مدیریت درست قادر است کارهای فراوانی را با تدبیر انجام دهد.

وی افزود: تغییر رؤسا نیز از آن جهت است که مدیر هر آنچه که به ذهن می رسیده انجام داده، لذا باید از فکر نو استفاده نمود و در عین حال بسیاری از افراد نیز هستند که نمی توانند معاونت کنند، اما زمانی که مسئول می شوند بیشتر توانایی انجام کار دارند و استعدادها نیز در مدیریت ظاهر می شود.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با تأکید بر رسیدگی بیش از پیش به وضع جانبازان از جمله جانبازان بالای ۷۰ درصد و حق ویژه این گروه از جانبازان بر جامعه، تصریح کرد: اکنون نیز عمده کار انجام شده است و باید بیشتر مسئله جانبازان به خصوص جانبازان بالای ۷۰ درصد پیگیری شود، چرا که نیاز به توجه و رسیدگی بیشتری دارند و باید ساختمان و مکانی که در آن به سر می برند سوئیت های مجهز با همه امکانات باشد.

آیت الله طباطبایی نژاد انتخاب معاونین و تأثیر معاونین کارآمد بر تسهیل بخشی به امور را امری ضروری عنوان کرد و ادامه داد: در جریان انجام امور، معاونین بسیار مهم هستند و باید در انتخاب آنها دقت نمود، اگر معاونین خوب نباشند کار یک اداره و دستگاه معطل می ماند، لذا یک مسئله این است که سیاست بازی نکرده و هر فردی که قادر به انجام کار نیست کنار گذاشته شود.

وی اضافه کرد: باید از فرصت خدمت به خانواده شهدا و جانبازان استفاده کنید و شاکر خدا باشید که این فرصت را داده است، در خدمت خانواده شهدا بودن نعمت است و خانواده شهدا نیز باید خدا را شکر کنند که فرزند آنها در مسیر حق رفتند و البته توقعاتی نیز دارند که باید پاسخ درست به آنها داده شود.

عضو خبرگان رهبری هم چنین توصیه هایی در خصوص بیمارستان امیرالمومنین(ع) نیز داشت و افزود: باید در زمینه بیمارستان از کمک خیرین استفاده کرد و کمبودها را رفع نمود و یک بخش مهم مدیریت نیز درست خرج کردن و کنترل هزینه ها است و این نیاز به مدیریت زیادی دارد.

در ابتدای این دیدار انصاری پور، سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان و ریاست بیمارستان امیرالمومنین(ع) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای راه خدمت و تشکر از فعالیت ها و خدمات ریاست پیشین بنیاد شهید و امورایثارگران استان اظهار داشت: ایثارگران دارای شرایط خاصی هستند و این مسئولیت سنگینی است.

وی هم چنین به برخی از مسائل مبتلابه مجموعه بیمارستان امیرالمومنین(ع) نیز اشاره کرد و افزود: از سال گذشته شرایطی بر بیمارستان حاکم شد و همان گونه که می دانید تغییر تعرفه در اختیار وزارت بهداشت است و درباره تعرفه با دانشگاه علوم پزشکی صحبت شد.

انصاری پور خاطرنشان کرد: اکنون اظهار می کنند پروانه به نام بنیاد شهید است در حالی که در گذشته تعرفه بیمارستان اصلاح شد و آن را خصوصی کردند ، در عین حال با این شرایط با کنترل هزینه های در اختیار توانستیم حقوق پرسنل را پرداخت کرده و کارانه پزشکان داده شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha